ING Asiguari de Viata isi completeaza portofoliul de produse pe sanatate
Dupa un an dificil, in care piata de asigurari a stat pe nisipuri miscatoare, liderul asigurarilor de viata, se pregateste pentru lansarea unei asigurari suplimentare de sanatate.
"In ceea ce priveste strategia ING Asigurari de Viata pentru 2011, principalele obiective pe care le vizam sunt mentinerea cotei actuale de piata si consolidarea pozitiei de lider. Dupa un an bogat in lansari in zona produselor unit-linked, in 2011 ne completam oferta de planuri de protectie cu un produs de asigurare de boli grave, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe zona de sanatate, si continuam seria lansarilor de produse structurate", spune Cornelia Coman, dircetorul general al ING Asigurari de Viata.
Segmentul de asigurari de viata a fost marcat anul trecut de evolutii pozitive in privinta retentiei si de o apetenta sporita pentru produsele care ofera beneficii multiple. Valoarea activelor financiare in administrare a ajuns la nivelul de 1,99 miliarde de lei la sfarsitul anului 2010, in crestere cu 11,2% fata de 2009. A crescut si volumul primelor brute subscrise de ING Asigurari de Viata cu 3% fata de anul precedent, pana la 543,4 milioane de lei.
"Pentru industria de asigurari de viata, 2010 a fost anul stabilizarii dupa o perioada destul de agitata. Pentru ING, 2010 a insemnat o evolutie stabila in zona asigurarilor de viata si o dezvoltare semnificativa a activitatii de pensii facultative, activele nete ale fondurilor din Pilonul III inregistrand o crestere de 70% fata de 2009", mai spune Coman.
Anul trecut, ING Asigurari de Viata a obtinut un profit brut de 46,47 milioane de lei, comparativ cu 92,7 milioane de lei in 2009. Reprezentantii companiei au declarat ca acest rezultat este in concordanta cu obiectivele stabilite si a fost influentat de proiectele realizate pentru lansarea de noi produse, extinderea canalelor de distributie si cresterea beneficiilor si serviciilor oferite clientilor, alaturi de investitiile generate de dezvoltarea semnificativa a activitatii din Pilonul III.
In 2010 s-a observat a crescut pentru asigurarile unit-linked. Astfel, la ING ponderea contractelor de tip unit-linked in portofoliul total era de 56% la sfarsitul lui 2010, dupa ce, pe parcursul anului au fost incheiate cu 39% mai multe polite unit-linked decat in 2009.
Lansarea produselor cu prima unica si protejarea capitalului net investit au generat o crestere semnificativa a resurselor mobilizate, prima bruta medie fiind mai mare cu 21%, ceea ce inseamna pana la 1.515 lei, in cazul contractelor incheiate in 2010 fata de 2009. In acelasi timp, nivelul mediu al sumei asigurate pentru portofoliul de asigurari noi din 2010 a ajuns la 44.112 de lei, cu 11% mai ridicat fata de nivelul din anul precedent.
De asemenea, s-a consolidat si evolutia pozitiva in privinta retentiei clientilor - numarul de contracte rascumparate si reziliate in 2010 fiind cu 30% mai mic fata de 2009.
In ceea ce priveste fondurile de pensii facultative administrate de ING Asigurari de Viata, acestea au inregistrat in 2010 o crestere de 70% a activelor nete. Potrivit CSSPP, valoarea activelor nete aferente celor doua fonduri facultative ale ING - ING Activ si ING Optim - era de 148,07 milioane RON la sfarsitul anului 2010, in crestere cu circa 70% fata de 2009. Astfel, la finele lunii decembrie 2010, ING Asigurari de Viata detinea pe piata Pilonului III o cota cumulata, in functie de active, de 45% La aceeasi data, cele doua fonduri din administrarea ING aveau 86.867 de participanti, in crestere cu peste 23% fata de sfarsitul anului 2009.
In ceea ce priveste strategia ING Asigurari de Viata pentru 2011, principalele obiective pe care le vizam sunt mentinerea cotei actuale de piata si consolidarea pozitiei de lider. Vom fi consecventi, si anul acesta, in demersurile de crestere a beneficiilor si transparentei in relatia cu consumatorii, precum si in cele de imbunatatire a procesul de vanzare si a profesionalismului consultantilor nostri. Nu in ultimul rand, dupa un an bogat in lansari in zona produselor unit-linked, in 2011 ne completam oferta de planuri de protectie cu un produs de asigurare de boli grave, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe zona de sanatate, si continuam seria lansarilor de produse structurate
Go4it.ro transmite LIVE de la cel mai mare targ de telefonie mobila din lume.
Galaxy Tab 10.1, Galaxy S II si LG Optimus 3D par sa fie vedetele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro