ING lansează UNA, o asigurare de viaţă dedicată femeilor

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 20 august 2013 629 afişări

ING Asigurări de Viaţă lansează UNA, o asigurare de viaţă concepută special pentru femei, care îmbină protecţia financiară cu o componentă de investiţii şi cu beneficii suplimentare pe toată durata contractului. Astfel, în premieră pentru piaţa românească a asigurărilor de viaţă, ING a construit şi propune femeilor o asigurare pentru susţinere financiară în situaţiile dificile pe care nu le pot controla şi care le pot perturba echilibrul din viaţa de zi cu zi, cât şi un instrument flexibil de investiţii.

ING lansează UNA, o asigurare de viaţă dedicată femeilor

“Atât în sediul central cât şi în forţa de vânzare, echipa ING Asigurări de Viaţă e formată în proporţie de 75% din femei. Pornind de aici, pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat că există un segment important de femei care, deşi manifestă o nevoie reală de protecţie financiară, nu dispune în piaţă de nicio asigurare de viaţă adaptată nevoilor specifice. Este un public pe care îl estimăm la aproape 130.000 de persoane şi care creşte, format din acele femei puternice, ambiţioase, cu familie şi carieră, care îi susţin financiar pe cei dragi, nu se rezumă să viseze, ci fac lucrurile prin propria voinţă şi reuşesc într-o lume <a bărbaţilor> fără a-şi pierde însă feminitatea. Le-am întrebat prin intermediul unui studiu calitativ online ce îşi doresc, ce le sperie şi cum le putem ajuta. Astfel am ajuns să creăm UNA de la ING”, a declarat Marius Popescu, Membru al Consiliului de Administraţie şi Director General ING Asigurări de Viaţă (în curs de aprobare de către Autoritatea de Supraveghere Financiară).

Concret, componenta de protecţie acoperă principalele vulnerabilităţi exprimate de publicul ţintă: diagnosticarea cancerului, inclusiv în fazele incipiente, reconstrucţia mamară după mastectomie în urma cancerului, invaliditatea şi decesul din orice cauză. Durata contractului este fixă, de 10 ani, iar suma asigurată se stabileşte de către client şi poate varia între 30.000 şi 400.000 de lei.

Dacă riscurile asigurate se produc, ING plăteşte beneficiarilor indemnizaţia calculată în funcţie de suma asigurată aleasă, ce poate fi folosită pentru acoperirea tratamentelor medicale (în cazul apariţiei cancerului, chiar din stadiile incipiente), a recuperării sau pentru menţinerea independenţei financiare în cazul invalidităţii din boală sau accident (în aceste situaţii beneficiarul asigurării este chiar persoana asigurată) sau pentru susţinerea financiară a celor dragi, în cazul decesului (situaţie în care beneficiarii sunt persoane desemnate de contractant). În cazul decesului survenit din accident, suma asigurată plătită de ING beneficiarilor se dublează.

Dacă până la sfârşitul contractului nu se produce niciunul dintre evenimentele asigurate, ING rambursează clientului 30% din valoarea primelor plătite.

În plus, pe parcursul contractului, persoana contractantă are posibilitatea de a întrerupe plata primelor de asigurare pentru o perioadă cumulată de şase luni (fracţionat pe mai multe intervale sau integral), continuând să fie în această perioadă acoperită pentru toate riscurile asigurate şi, astfel, protejată financiar.

UNA reprezintă, de asemenea, un instrument ce permite acumularea financiară pentru realizarea planurilor pe termen lung, prin componenta de investiţie pe care o include. Primele pentru componenta de investiţii nu sunt însă obligatorii şi pot fi plătite oricând pe durata contractului. Alături de aceasta, taxele comparabile cu cele aferente subscrierii într-un fond mutual diferenţiază UNA de alte asigurări de viaţă cu componentă de investiţie.

De exemplu, o clientă în vârstă de 35 de ani care încheie o poliţă de asigurare UNA de la ING pentru o sumă asigurată de 100.000 lei, plăteşte lunar pentru componenta de protecţie 154 de lei. în cazul În care este diagnosticată cu cancer, ea primeşte de la ING suma asigurată de 100.000 de lei sau 20.000 de lei pentru fiecare diagnosticare cu un carcinom in situ. Dacă este necesară reconstrucţia mamară după masectomie în urma cancerului, ING plăteşte clientei 20.000 de lei (20% din suma asigurată, o singură dată pe durata contractului). în cazul încadrării în grad de invaliditate, clienta primeşte maxim 100% din suma asigurată, în funcţie de gradul de invaliditate. în situaţia decesului, ING plăteşte beneficiarilor desemnaţi 100.000 de lei dacă acesta survine din îmbolnăvire sau 200.000 de lei dacă survine din accident, la care se adaugă valoarea contului de investiţii. Dacă până la sfârşitul contractului clienta nu face nicio solicitare de despăgubire, ea va primi înapoi 5.544 lei, respectiv 30% din primele plătite pentru componenta de protecţie. Dacă, în plus, alege să aloce separat pentru contul de investiţii 300 de lei în fiecare lună, la finalul celor 10 ani de contract va acumula 45.166 lei (folosind un scenariu prudent şi luând în calcul o alocare de 100% în fondul Mixt 50. Suma nu este garantată, ci depinde de randamentul fondurilor alese de către client).

Astfel, pentru a asigura flexibilitate şi rapiditate maxime, toate informaţiile despre contract sunt disponibile în cadrul MyING (portalul integrat prin care clienţii pot afla informaţii despre toate contractele de pensii private obligatorii, facultative şi asigurări de viaţă pe care le deţin la ING), unde pot fi realizate şi tranzacţii online. Plata primelor se poate realiza prin MyING, prin debitare directă, cu ordin de plată din cont deschis la orice bancă din România, prin serviciul HomeBank, multimatele sau Serviciul Plăţi Expres de la ING. Pe parcursul contractului, clienţii pot face oricând schimbări în privinţa sumei asigurate, a beneficiarilor sau modalităţilor de plată. în plus, ING va crea o comunitate online dedicată femeilor.

“Prin lansarea UNA, marcăm şi cel de-al 16-lea an de prezenţă ING Asigurări de Viaţă pe piaţa din România,”, declară Marius Popescu.

Concret, de la începutul anului 2013, ING a desfăşurat mai multe iniţiative în premieră pe piaţa de asigurări de viaţă din România, (funcţionalităţi noi în cadrul portalului MyING, pentru tranzacţionare şi plăţi online), cât şi creşterea profesionalismului forţei de vânzări (Sales Force Academy, un program construit după modelul programelor internaţionale de master, ce se adresează celor 1.650 de consultanţi financiari şi 200 de manageri ai ING Asigurări de Viaţă), dezvoltarea canalelor de distribuţie (Vita Protect, prima asigurare de viaţă vândută online prin intermediul serviciului Homebank al ING Bank) şi crearea brandului de angajator (ING Welcome, care combină elemente specifice culturii organizaţionale proprii şi aşteptările potenţialilor candidaţi).

Urmărește Business Magazin

/actualitate/ing-lanseaza-una-o-asigurare-de-viata-dedicata-femeilor-11261501
11261501
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.