Kraft lansează o nouă variantă în gama biscuitţilor Tuc
Kraft Foods lansează pe piaţa din România un nou sortiment de biscuiţi săraţi, Tuc Smântână şi Ceapă. Produsul se diferenţiază de snacks-urile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale şi aportul redus de grăsimi datorat procesului de coacere, şi nu prăjire, prin care este obţinut.
Fiecare pachet de Tuc Smântână şi Ceapă (100g) conţine 27 de biscuiţi."Pe piaţa snacks-urilor, categoria produselor cu smântână şi cu ingrediente adăugate (ceapă sau verdeaţă) este pe locul 4 în topul preferinţelor consumatorilor români, după cele cu sare, brânză şi ardei", declară Svetlana Macrinici, brand coordinator Biscuits, Kraft Foods România.
Portofoliul Tuc în România cuprinde trei arome: original, brânză, ardei, în în două tipuri de gramaj - la 21g şi cel de 100g.Campania de susţinere a produsului va include TV tag, print, degustări în magazine şi materiale promoţionale dedicate.
Biscuiţii săraţi Tuc au fost lansaţi pentru prima oară în România în iunie 2010. În mai puţin de 1 an de la lansare au devenit lideri detaşaţi în segmentul în care activează, cel al biscuiţilor săraţi (crackers).
Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din 1994, între mărcile pe care le are pe piaţa locală fiind Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, Barni, Oreo, Tuc, Belvita. Conform studiilor de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea, ciocolată şi biscuiţi, în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro