La vremuri noi, concepte noi: restricţiile impuse HoReCa au creat nevoia unor noi canale de vânzare. Funcţionează conceptul „to go“?
Pandemia de COVID-19 a adus multiple schimbări în comportamentul de consum al românilor, iar măsurile de păstrare a distanţei sociale, dar şi de a petrece cât mai puţin timp la cumpărături, acolo unde sunt mase de oameni, i-au determinat pe antreprenorii şi managerii unor companii să găsească noi soluţii pentru a satisface nevoile clienţilor rapid.
Pandemia de COVID-19 a adus multiple schimbări în comportamentul de consum al românilor, iar măsurile de păstrare a distanţei sociale, dar şi de a petrece cât mai puţin timp la cumpărături, acolo unde sunt mase de oameni, i-au determinat pe antreprenorii şi managerii unor companii să găsească noi soluţii pentru a satisface nevoile clienţilor rapid.
Spre exemplu, Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă – n. red.) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, a fost dezvoltată de mai mulţi investitori români în plină pandemie, iar acum se extinde la nivel naţional.
Florin Mîndru, CEO al Casa Berarilor Artizani, spunea recent că produsele care erau comercializate în HoReCa şi-au găsit o nouă piaţă de desfacere şi, în plus, piaţa berii artizanale în România are un potenţial mare de creştere. În prezent, consumul de bere pe cap de locuitor este de 85 litri şi ne plasează pe locul 7 în Europa.
De altfel, Igor Leşan, fondator şi proprietar al Staţiei RomBeer, retailerul de bere artizanală şi produse româneşti spune că RomBeer vrea să ajungă la un număr de peste 700 de locaţii deschise în piaţa locală în următorii cinci ani, după ce vânzările în acest an au crescut semnificativ.
Compania vinde circa 50.000 de litri de bere pe lună. Pe lângă bere artizanală draft, ce poate fi vândută la PET, staţiile RomBeer listează şi companii locale care produc vin, chipsuri artizanale, şorici expandat, seminţe, peşte deshidratat sau cărnuri deshidratate.
De asemenea, retailerul Profi a deschis la Ploieşti Profi Go, cel mai mic magazin al reţelei, unde cumpărătorul să cumpere doar cât poate ţine în mâini, fără sacoşă. În interiorul magazinului se află coffee corner, produse la grill, sandvişuri, pizza, prăjituri şi îngheţată.
Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, spunea că este ceva între un magazin mic şi un fast-food, dar un fast-food la standarde ridicate şi la preţuri mai mici decât un restaurant similar. „Este o abordare complexă, pe care niciun alt magazin din România nu a încercat-o.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro