Lanţ hotelier austriac: Românii sunt turişti care combină cultura cu shopping-ul
Turiştii români care ajung în Viena sunt interesaţi, în general, de oferta culturală, dar o combină şi cu shopping-ul, potrivit unui comunicat al lanţului hotelier austriac K+K transmis joi MEDIAFAX.
Lanţul austriac este un business familiar şi deţine 10 hoteluri în marile metropole europene (Londra, Paris, Barcelona, München, Viena - 2, Budapesta, Praga - 2 si Bucureşti) şi un restaurant în Salzburg.
"Contigentul românilor care înnoptează în hotelurile noastre a crescut constant în ultimii ani. Aceştia sunt fie oameni de afaceri, fie turişti interesaţi de oferta culturală sau turişti interesaţi de shopping. Ultimul segment este predominant în perioada sărbătorilor de iarnă", se arată în comunicat.
În anul 2014, în hotelurile K+K s-au cazat peste 10.000 de români.
"Oaspeţii români sunt clienţi fideli şi revin cu plăcere. Ei sunt în general focusaţi pe oferta culturală a Vienei, dar se bucură şi de proximitatea cunoscutei străzi comerciale Marihilferstrasse, combinând perfect consumul cultural cu shoppingul. Românii sunt oaspeţi buni şi sunt apreciaţi de personalul hotelurilor noastre", se mai arată în comunicat.
Pentru viitorul apropriat, austriecii au în plan atât o extindere a lanţului, prin deschiderea unor hoteluri noi, cât şi modernizarea constantă a celor existente. Lanţul deţine în România hotelul K+K Elisabeta din Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro