Mai puţin de 20 de companii româneşti investesc în China
Lipsa informaţiilor despre piaţă, a resurselor financiare şi legislaţia sunt principalele motive pentru care numărul de companii româneşti care aleg să investească în China, una dintre cele mai mari economii ale lumii, este de numai 20, consideră Zsolt Takacs, expert al Centrului European pentru IMM-uri (EU SME Centre)
Lipsa informaţiilor despre piaţă, a resurselor financiare şi legislaţia sunt principalele motive pentru care numărul de companii româneşti care aleg să investească în China, una dintre cele mai mari economii ale lumii, este de numai 20, consideră Zsolt Takacs, expert al Centrului European pentru IMM-uri (EU SME Centre). "Cred că companiile româneşti au mari şanse, dar şi provocări în China. Şansele sunt bune, dar cu condiţia ca acele companii care au un nivel al tehnologiei şi inovaţiei foarte bun să păstreze secretul acestui lucru. Ele trebuie să menţină îmbunătăţirea continuă a tehnologiilor pentru că în China copierea se poate face foarte repede", a declarat Zsolt Takacs, prezent la un seminar organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României în parteneriat cu EU SME Centre China şi China IPR SME Helpdesk. El spune că nu are disponibile date despre valoarea investiţiilor companiilor româneşti sau europene în China, dar menţionează că firmele se îndreaptă cu precădere către producţie, în special a maşinilor şi a componentelor auto.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro