Mega Image aduce în piaţa locală o nouă marcă proprie. Cărei categorii de clienţi îi este destinată
Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de produse alimentare, Nature’s Promise, care, potrivit reprezentanţilor businessului, „au la bază doar ingrediente naturale, bogate în nutrienţi, certificate bio sau pentru nevoi speciale, cum sunt produsele fără gluten – produse fără aditivi, coloranţi sau conservanţi sintetici".
Nature’s Promise este un brand creat în Statele Unite ale Americii, care include o varietate de produse alimentare dedicate celor care aleg să consume produse sănătoase şi nutritive, bio, fără ingrediente artificiale.
În România, Mega Image va aduce o varietate de produse Nature’s Promise, din categorii diverse, precum: produse alimentare bio, cereale, fructe uscate, făină şi paste făinoase, biscuiţi, uleiuri, alimente fără gluten.
Produsele din portofoliul noului brand sunt disponibile într-o selecţie de 100 de magazine Mega Image şi în supermarketul online, urmând să fie extinse în întreaga reţea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro