Mega Image aduce în piaţa locală o nouă marcă proprie. Cărei categorii de clienţi îi este destinată

Autor: Andra Stroe Postat la 05 octombrie 2020 104 afişări

Mega Image aduce în piaţa locală o nouă marcă proprie. Cărei categorii de clienţi îi este destinată

Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de produse alimentare, Nature’s Promise, care, potrivit reprezentanţilor businessului, „au la bază doar ingrediente naturale, bogate în nutrienţi, certificate bio sau pentru nevoi speciale, cum sunt produsele fără gluten – produse fără aditivi, coloranţi sau conservanţi sintetici".

Nature’s Promise este un brand creat în Statele Unite ale Americii, care include o varietate de produse alimentare dedicate celor care aleg să consume produse sănătoase şi nutritive, bio, fără ingrediente artificiale.

În România, Mega Image va aduce o varietate de produse Nature’s Promise, din categorii diverse, precum: produse alimentare bio, cereale, fructe uscate, făină şi paste făinoase, biscuiţi, uleiuri, alimente fără gluten.

Produsele din portofoliul noului brand sunt disponibile într-o selecţie de 100 de magazine Mega Image şi în supermarketul online, urmând să fie extinse în întreaga reţea.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mega image,
marca,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.