Metro Cash&Carry a ajuns la peste 700 de magazine "LaDoiPaşi"

Postat la 05 martie 2014 49 afişări

Retailerul german Metro Cash&Carry România a ajuns la o reţea de peste 700 de magazine de proximitate deschise în franciză sub brandul "LaDoiPaşi", concept lansat pe piaţa locală în luna martie 2012 şi care se adresează micilor comercianţi.

Metro Cash&Carry a ajuns la peste 700 de magazine "LaDoiPaşi"

 LaDoiPaşi este cea mai mare reţea de magazine de proximitate la nivel naţional, fiind reprezentată în fiecare judeţ din România, se arată într-un comunicat al companiei.

În topul judeţelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPaşi se numără Constanţa, cu 47 de magazine operaţionale, Braşov, cu 42 de magazine deschise, Bucureşti şi Iaşi, cu câte 37 de magazine. Recent, Sălaj a devenit cel de-al 41-lea judeţ în care este reprezentată reţeaua LaDoiPaşi, cu primul magazin deschis în decembrie 2013.

"Încă de la lansarea sa, programul LaDoiPaşi şi-a propuns să îi susţină pe micii comercianţi în dezvoltarea propriilor afaceri. Experţii Metro Cash&Carry România oferă consultanţă proprietarilor dornici să fie parteneri în reţea, păstrându-le independeţa administrativă şi financiară", a declarat Gilles Roudy, directorul general al Metro Cash&Carry România.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/metro-cash-carry-a-ajuns-la-peste-700-de-magazine-ladoipasi-12201776
12201776
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.