Mişcare surpriză: MOL vrea să-şi transforme jumătate benzinării până la finalul anului
MOL vrea ca jumătate din staţii să devină „benzinării-supermarket“ până la finalul anului
Transformarea benzinăriilor în centre de servicii a devenit unul dintre cele mai puternice instrumente pentru creşterea vânzărilor, în contextul în care preţul sau calitatea carburanţilor nu mai sunt diferenţiatori aşa de puternici între petrolişti.
MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, al treilea cel mai puternic jucător din piaţa petrolieră locală, spune că până la finalul acestui an vrea ca aproape 100 de benzinării din reţeaua proprie să aibă implementat conceptul Fresh Corner. Acest concept este de fapt un magazin în incinta staţiilor de unde clienţii pot cumpăra brânzeturi sau mezeluri, chiar după ce au făcut un plin de carburant.
Fresh Corner este un fel de magazin de proximitate din care clientul poate să-şi facă zilnic cumpărăturile. Astfel de „idei” fac parte dintr-un veritabil arsenal utilizat în ultimii ani de companiile petroliere prin care acestea au încercat să compenseze scăderea vânzărilor în volume, cauzată de criză, prin transformarea staţiilor în puncte de servicii.
Citiţi continuarea pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro