Mutare fără precedent: Twitter interzice publicitatea politică pe platformă
Compania Twitter a anunţat că va interzice publicitatea politică pe platforma de microblogging, urmând ca noua măsură să se aplice la nivel global, începând cu data de 22 noiembrie, informează cotidianul The Guardian.
"Deşi publicitatea online este incredibil de puternică şi foarte eficientă pentru agenţii comerciali de publicitate, această putere aduce riscuri semnificative în ceea ce priveşte politica, unde poate fi folosită pentru a influenţa voturi, să afecteze milioane de vieţi", a declarat Jack Dorsey, directorul general al Twitter Inc.
"Credem că influenţa mesajului politic ar trebui să fie câştigată, nu cumpărată", a afirmat oficialul, care a explicat motivele din spatele acestei decizii printr-un şir de postări pe Twitter, în care a lansat şi atacuri voalate la adresa principalului rival al reţelei de socializare.
Anunţul vine în condiţiile în care Facebook este în centrul unei controverse ca urmare a deciziei sale de a excepta reclame postate de politicieni de la regulile care interzic folosirea declaraţiilor false în cazul publicităţii plătite.
"Nu este credibil să spunem: Muncim din greu pentru a împiedica oamenii să profite de sistemele noastre pentru a răspândi informaţii înşelătoare, dar dacă cineva ne plăteşte să vizăm şi să obligăm oamenii să vadă anunţul lor politic ... bine ... pot spune orice vor!", a scris directorul general al Twitter, aparent făcând referire la poziţia Facebook în ceea ce priveşte publicitatea politică.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro