Netflix şi Amazon au atras pentru prima dată în istorie mai mulţi clienţi decât televiziunile în Marea Britanie
Serviciile de streaming pe bază de subscripţie au înregistrat o victorie impresionantă în Marea Britanie, potrivit Quartz.
Pentru prima dată, numărul de clienţi ai platformelor pe bază de streaming precum Amazon şi Netflix a depăşit numărul abonaţilor de pachete de televiziune clasică, potrivit Biroului de Comunicaţii din Marea Britanie (Ofcom), principala autoritate de reglementare din media.
Punctul de turnură, deşi era aşteptat, îi va speria cel mai probabil pe majoritatea broadcaster-ilor din Marea Britanie şi din lume, încât veniturile scad odată cu utilizatorii.
Într-un raport, Ofcom scrie că subscripţiile la serviciile Netflix, Amazon Prime şi Sky Now TV – cele mai populare trei platforme de streaming din Marea Britanie – au ajuns la 15,4 milioane de utilizatori în primul trimestru din 2018, cu 300.000 de utilizatori mai mult decât abonaţii de televiziune.
Cu toate acestea, televiziunile generează încă mai mulţi bani decât competitorii lor online. Furnizorii de televiziune au avut vânzări de 8,4 miliarde de dolari din subscripţii în 2017, deşi aceste cifre arată o scădere de 2,7% de la an la an.
În acelaşi timp, veniturile site-urilor de streaming s-au ridicat la 1,2 miliarde de dolari în 2017, în creştere cu 38% de la an la an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro