"O bere pentru un Like pe Facebook" - idei năstruşnice pentru a atrage atenţia
Rolul tot mai important jucat de social media în viaţa de zi cu zi a consumatorului determină antreprenorii să vină cu idei tot mai năstruşnice pentru a atrage atenţia, diverse firme mici din Statele Unite venind deja cu oferte de tipul "o bere pentru un Like pe Facebook".
"Pentru că ne place de tine. Primeşti o băutură gratis dacă îţi place de noi pe Facebook sau Twitter", scrie pe un afiş aflat lângă casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times.
Magazine de colţ de stradă, restaurante, baruri şi cafenele se dau peste cap pentru a atrage armate cât mai consistente de fani pe reţelele de socializare. Concursuri, reduceri de preţuri sau campanii care oferă bunuri şi servicii gratis, antreprenorii nu se dau înapoi de la nimic pentru a-l convinge pe client să apese pe un buton.
"Un buton puternic pe nişte site-uri foarte puternice", notează editorialul publicat de Seattle Times.
Pentru omul de rând, ofertele par de multe ori prea bune pentru a le refuza, astfel că pe profilul personal de Facebook sau pe canalul de Twitter se strecoară mesaje transmise de diverse business-uri, cu indicaţia subliminală că prietenului tău îi place marca respectivă sau a fost mulţumit de serviciile prestate.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro