O veste neaşteptat de bună: consumul duduie. În noiembrie 2024, vânzările de produse nealimentare, adică îmbrăcăminte, frigidere, computere sau mobilă, au fost cu 14% mai mari faţă de noiembrie 2023
Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consumul privat, a crescut cu 8,7%, pe serie brută, la 11 luni din 2024, alimentată puternic de consumul de produse nealimentare, care a înregistrat un plus de 14,7% an/an.
În paralel, vănzările de produse alimentare, băuturi şi tutun s-au majorat cu 4,3% an/an în timp ce comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a crescut cu 3,5% faţă de perioada ianuarie-noiembrie 2023.
În luna noiembrie 2024, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul, cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete, serie brută, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 8,7% comparativ cu luna noiembrie 2023, datorită creşterii înregistrate la vânzările de produse nealimentare (plus 14,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (plus 3,9%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (plus 2,8%).
Raportat la octombrie 2024, în luna noiembrie volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut, pe ansamblu, cu 2,6%, datorită creşterii înregistrate la vânzările de produse nealimentare cu 11,5%.
Scăderi au înregistrat: comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (minus 7,9%) şi vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (minus 3,6%).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro