Omniasig informează turiştii păgubiţi de Funtrip cum să procedeze ca să-şi recupereze banii
Compania Omniasig, asiguratorul agenţiei de turism FUNTRIP, care nu şi-a mai îndeplinit obligaţiile faţă de clienţii care îşi achitaseră serviciile turistice, îi anunţă pe cei păgugiţi cum să procedeze ca să-şi recupereze banii. La solicitarea MEDIAFAX, Omiasig a explicat care sunt paşii de urmat.
“Confirmăm ca Agenţia FUNTRIP SRL a încheiat cu societatea noastră o poliţă de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de turist în cazul insolvabilităţii sau falimentului agenţiei de turism, polita fiind valabilă în perioada 03.03.2016, iar suma asigurată fiind de 50.000 de dolari americani, în conformitate cu prevederile legale”, se arată în răspunsul trimis de compania de asigurări Omniasig, la solicitarea MEDIAFAX.
Obiectul prezentei poliţe de asigurare este acoperirea de către asigurator a riscului de neplată a debitului pe care îl are asiguratul faţă de turişti (beneficiarii asigurării), cauzat de neexecutarea integrala sau parţială a contractelor de comercializare a pachetului de servicii turistice încheiate cu aceştia, în cazul insolvabilităţii sau falimentului asiguratului.
Persoanele păgubite vor trebui să contacteze OMNIASIG la numărul 021-9669 pentru avizarea daunelor şi pentru întocmirea dosarelor de daună cu documentele justificative necesare.”