(P) Viziunea noastră este să oferim servicii de neegalat şi inovaţii, pe o piaţă globală

Postat la 11 noiembrie 2021 112 afişări

Delamode România este axat pe servicii de logistică, distribuţie, transport-casă de expediţii. Din 2017, Delamode România este parte din grupul britanic Xpediator Plc, listat la Bursa de la Londra.

(P) Viziunea noastră este să oferim servicii de neegalat şi inovaţii, pe o piaţă globală

Delamode  Logistics România are acoperire naţională cu puncte de lucru – depozite şi servicii adiacente – în Bucureşti, Sibiu, Timişoara, Otopeni, Constanţa, Bacău, Oradea şi Covasna şi nu exclude alte potenţiale investiţii în aceste zone, pe măsură ce piaţa o va cere.

Divizia de logistică a companiei oferă servicii de depozitare, pick & pack, servicii cu valoare adaugată, managementul returului/ reverse logistics şi cross-docking. Pe segmentul transport (intern şi internaţional) acoperă zona de FTL – camioane complete, LTL – grupaje, distribuţie naţională în 24 de ore şi livrări rapide.

”Viziunea noastră este să oferim servicii de neegalat şi inovaţii pe o piaţă globală, concentrându-ne pe calitatea ridicată a serviciilor şi pe o relaţie excelentă cu clienţii, pe tehnologia de vârf şi pe dezvoltarea angajaţilor”, a declarat Adrian Nica, general manager, Delamode România.

Ascultând nevoile clienţilor, Delamode Logistics oferă şi consultanţa necesară şi soluţiile optime pentru a-i ajuta pe aceştia să evite orice potenţiale blocaje de la furnizorul de materie primă şi până la client/consumatorul final, pe întreg lanţul de achiziţie – producţie – consum.

„Analizăm continuu fluxurile de mărfuri pentru fiecare client. Echipa noastră de profesionişti propune soluţii personalizate pe fiecare nevoie în parte, adaptate la noutăţile legislative cât şi servicii integrate de customer service. Încă de la începuturi, compania s-a dezvoltat pe baza nevoilor clienţilor, pornind în 1994 cu transportul internaţional pentru industria textilă în sistem lohn”, a adăugat el.

Ulterior, compania a introdus şi serviciul de comisionare vamală şi mergând în continuare pe nevoia clientului a apărut şi depozitarea vamală.

”În prezent, prin cele două divizii, acoperim toată sfera de transport de marfă, dar şi serviciile adiacente în logistică şi distribuţie naţională”, explică Adrian Nica.

În 2020, divizia de logistică a Delamode România a înregistrat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, cu o echipă de 240 de angajaţi şi peste 1.300 de clienţi activi.

„De la comercianţi cu amănuntul la producători şi la distribuitori, deservim o gamă vastă de clienţi care se află în căutarea unui serviciu de înaltă calitate, livrat la tarife competitive. 

Businessul se află acum într-un proces de implementare a unor proiecte de digitalizare în logistică şi toate proiectele care sunt în desfăşurare vor fi implementate conform planului de investiţii, fără întârzieri”, susţine Adrian Nica.

„Privind în retrospectivă, ne felicităm pentru deciziile de a implementa noi sisteme performante şi tehnologizate. Digitizarea presupune o schimbare de la modul convenţional de a face lucrurile, facilitează inovaţia, creşte eficienţa. Toate aceste aspecte ne-au ajutat în această perioadă, clienţii au beneficiat de promptitudine, iar în ceea ce priveşte parcursul mărfurilor, vizibilitatea şi transparenţa sunt demult parte a serviciului pe care îl oferim”, detaliază Adrian Nica.

Pe viitor, executivul spune că au în derulare proiecte precum: creşterea capacităţii spaţiului de cross-dock în Bucureşti, un nou depozit pentru depozitare mărfuri generale şi cross-dock la standarde clasa A la Bacău, contract a cărui valoare se ridică la 2 milioane de euro, în timp ce la Sibiu s-a început deja extinderea spaţiului existent din parcul logistic în care Delamode operează cu încă 3.500 de metri pătraţi clasa A, cu toate dotările necesare, disponibili în curând.

”Ce presupune acest aspect pentru clienţii noştri? Aceştia vor beneficia direct de soluţia logistică completă, în care avem integrat şi serviciul de distribuţie naţională cu livrare în 24 de ore pe întreg teritoriul României”, explică reprezentantul Delamode România.

Compania oferă astfel întreaga paletă de servicii end-to-end: transport internaţional, logistică şi depozitare (administrare de stocuri), transport intern şi distribuţie naţională. Locaţia care va deservi noul concept este amplasată strategic la Sibiu, lângă autostrada A1, în centrul ţării, fapt care va permite fluxului de mărfuri să circule rapid, folosind reţeaua de distribuţie oferită de companie.

Toate operaţiunile companiei se bazează pe sisteme şi tehnologii moderne: un sistem de management al depozitelor (WMS – warehouse management sistem), sistem de managment al transporturilor (TMS – transport managment sistem), customer order managment - oferind astfel o integrare avansată cu sistemul ERP al clienţilor.

„Suntem în discuţii avansate cu o serie de clienţi care vor începe să opereze în noua locaţie, iar clienţii care intră acum în contract cu Delamode în Sibiu vor avea beneficiul de a-şi calibra flow-ul de lucru, spaţiile, rafturile pe nevoia lor actuală”, declară Adrian Nica.

Printre provocările ultimilor ani, Adrian Nica enumeră pandemia, deschiderea de depozite, forţa de muncă, în special pe segmentul blue collar, implementarea TMS – telefoanele pentru şoferi şi direcţionarea acestora pentru uz profesional, dar şi presiunea pentru transparenţă, datorată e-commerce-ului.

„Delamode Romania este o companie mare, cu un istoric de peste 20 de ani în piaţă, eu însa vorbesc în numele diviziei de logistică, pe care o reprezint. Am învăţat în tot acest timp enorm despre rezilienţă, despre agilitate şi despre oameni. Nu ştim cum arată zona de confort pentru că în permanenţă am căutat să ieşim din ea, am încercat să ne adaptăm continuu la piaţa dinamică din România şi am reuşit”, declară Adrian Nica

Despre schimbările din piaţă, executivul spune că toate companiile din logistică şi supply chain ar trebui să aibă în vedere o serie de trenduri. Una dintre tendinţele menţionate de el este folosirea inteligenţei artificiale, integrată tot mai mult în procesele logistice. Un alt trend este creşterea comerţului electronic, care impactează direct lanţul de aprovizionare şi nevoia de spaţii logistice. Acestuia îi urmează aşa numita „supply chain visibility” – vizibilitatea în timp real prin tehnologii tot mai performante, şi tehnologia blockchain cu diversele sale implicaţii, care aduce transparenţă şi vizibilitate.

Deşi la începutul carierei nu avea prea multe cunoştinţe despre logistică, executivul povesteşte că în scurt timp a descoperit cât de bine se mulează acest domeniu pe atuurile şi personalitatea sa. Ce l-a convins că aceasta este calea pe care trebuie să o urmeze în plan profesional a fost dinamismul acestui sector, alături de perseverenţă şi succesul înregistrat.

 În opinia sa, cei care au posibilitatea de a începe o carieră în această industrie vor descoperi că, deşi pare un sector complicat, se poate transforma rapid într-o pasiune şi că este un domeniu de care nu te vei plictisi şi care te poate ajuta să câştigi rapid experienţă, să îţi dezvolţi noi abilităţi şi să descoperi o mulţime de oportunităţi.

Din rolul actual, Adrian Nica a susţinut initiativele lansate de catre CEO-ul diviziei de logistica a Delamode Romania, Danor Ionescu, printre care amintim investiţia în programe de training, dezvoltare profesională şi loializare a resursei umane.

Ca general manager, Adrian Nica a construit o echipă motivată şi loială, căreia i se datorează gradul de satisfacţie al clienţilor Delamode Logistics, care este unul foarte ridicat.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
servicii,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.