Pariul anului 2014: consumul, noul motor de creştere economică
Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut în februarie cu 1,3% faţă de ianuarie şi cu 7,5% faţă de aceeaşi lună din 2012, în serie ajustată, în principal pe seama vânzărilor de produse nealimentare.
Pe primele două luni, consumul a crescut cu 6,3% (7% în serie brută). Chiar în condiţiile unei creşteri zero a comerţului în martie, cifrele din primele două luni sunt suficiente spre a genera o creştere trimestrială a consumului de peste 4%, cea mai bună din T2 2008 încoace, apreciază analiştii ING.
Conform acestora, pariul promovării consumului drept motor de creştere pentru 2014 se bazează pe relansarea majorării salariilor reale în sectorul privat, care la rândul său ar urma să fie sprijinită de o inflaţie mai scăzută, care la rândul ei ar urma să fie susţinută de recolta bună a anului trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro