Cine este tânărul de doar 22 de ani din România care, la o vârstă la care alţii abia se descurcă cu şcoala, a reuşit să construiască o afacere ce generează peste 1 milion de euro şi ce nouă investiţie pregăteşte?
Ice Concept România este un brand cu capital 100% românesc, recunoscut pentru colecţiile sale moderne şi variate de bijuterii, ce îmbină eleganţa clasică cu tendinţele contemporane. Compania, fondată în 2022, deţine în prezent trei magazine: în centrul oraşului Piteşti, in Argeş Mall din Piteşti şi, recent, în Craiova.
Principalii clienţi sunt tineri, cu vârsta între 18 şi 35 de ani, interesaţi de bijuterii moderne şi elegante.
Cumpărătorii din segmentul 18-25 de ani aleg modelele accesibile şi moderne, în timp ce clienţii peste 25 de ani optează pentru colecţiile premium şi exclusiviste.
Ice Concept România a realizat investiţii totale de circa 800.000 euro, în mai puţin de 3 ani de funcţionare iar dacă în 2023, compania a raportat o cifră de afaceri de 500.000 de euro, în 2024, acesta s-a dublat, ajungând la 1 milion de euro. Pentru 2025, compania estimează că va înregistra o cifră de afaceri de aproximativ 1,7 milioane euro.
„Deschiderea magazinului din Craiova face parte dintr-un plan amplu de dezvoltare, care vizează consolidarea prezenţei Ice Concept pe plan naţional. Prin extinderea prezenţei fizice, dezvoltarea platformei online şi diversificarea colecţiilor, urmărim să devenim un jucător de top în industria bijuteriilor din România. Până la finalul acestui an avem în plan să inaugurăm încă 2-3 magazine”, a declarat Andrei Cristea.
Fondatorul Ice Concept România, Andrei Cristea, un tânăr antreprenor de 22 de ani (născut în 2002), a transformat pasiunea sa pentru bijuterii într-un business care s-a dovedit a fi de succes în foarte scurt timp de la înfiinţare. Ice Concept a fost lansat în 2022 cu scopul de a redefini piaţa bijuteriilor printr-o combinaţie de stil, calitate şi strategie de marketing modernă.
“De la început, am înţeles puterea reţelelor sociale şi am transformat Ice Concept într-un fenomen digital, construind o comunitate puternică în jurul brandului. Am mizat pe hype, exclusivitate şi interacţiune autentică cu publicul”, a mai declarat Andrei Cristea.
În mai puţin de trei ani, Andrei Cristea a reuşit să deschidă trei magazine fizice şi să ducă afacerea la un milion de euro, un nivel pe care puţini antreprenori îl atingeau într-un timp atât de scurt.
„Pentru mine, antreprenoriatul nu este doar un business, ci o filozofie de viaţă. Întotdeauna am crezut că succesul vine din pasiune, muncă şi capacitatea de a inova constant. Nu mă opresc aici – îmi doresc să duc Ice Concept şi mai departe, să dezvolt noi colecţii premium, să mă extind şi să creez ceva care să rămână în timp. Tot ce am realizat până acum este doar începutul”, adaugă antreprenorul piteştean.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA