Peste 20.000 de chioşcuri şi magazine alimentare au dispărut în trei ani

Postat la 21 decembrie 2017 76 afişări

Hipermarketurile au devenit anul acesta cel mai popular format de magazine de unde românii îşi cumpără produse de uz curent, depăşind alimentarele tradiţionale. Mai exact, acestea din urmă asigură o treime din tot universul de comerţ şi HoReCa (în volum, ca număr de unităţi), însă au doar 13,3% din vânzări.

Peste 20.000 de chioşcuri şi magazine alimentare au dispărut în trei ani

Datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung arătă că pentru prima dată hipermar­keturile au devenit cele mai populare magazine de unde românii îşi cumpără mâncare şi produse de uz curent, depăşind alimentarele clasice. Deşi acest format are doar 0,2% din totalul magazinelor, mai exact mai puţin de 200 de unităţi, concentrează 16,4% din venituri, adică au vânzări de 3,4 mld. euro.

Citeşte continuarea pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.