Philip Morris a vândut 1 milion de produse care înlocuiesc ţigaretele tradiţionale
Philip Morris a anunţat că peste un milion de fumători adulţi au cumpărat IQOS, unul dintre produsele fără fum ale companiei. .Acest produs încălzeşte tutunul în loc să îl ardă, a fost lansat în 2014 şi va fi disponibil anul acesta în oraşe importante din alte 30 de pieţe la nivel global. Pe piaţa locală, produsul compania a lansat tehnologia IQOS pe plan local, făcând parte din strategia inovativă pentru produse cu risc scăzut.
“Fumătorii adulţi caută produse care să le ofere gustul, ritualul şi plăcerea ţigaretelor convenţionale, dar care să conţină mult mai puţine substanţe dăunătoare”, a spus Tony Snyder, vicepreşedinte de comunicare pentru Philip Morris International. “După mai bine de zece ani de cercetare şi dezvoltare, în momentul de faţă avem acces atât la ştiinţă, cât şi la tehnologiile necesare pentru a crea aceste produse pentru cei 1,1 miliarde de fumători.”
Începând cu anul 2008, Philip Morris a angajat peste 400 de oameni de ştiinţă şi experţi şi a investit peste trei miliarde de dolari în cercetare si în dezvoltarea de noi produse.
“Suntem optimişti în ceea ce priveşte viitorul şi lucrăm continuu pentru a face tranziţia de la produsele actuale ale Philip Morris la alternative mai puţin dăunătoare. Avem oportunitatea extraordinară de a avea un impact pozitiv asupra celor din jur, oferindu-le alternative mai bune decât fumatul, dar nu putem face acest lucru singuri. Ajutorul experţilor în sănătate, comunitatea ştiinţifică şi autorităţile de reglementare pot accelera foarte mult procesul de tranziţie de la ţigarete la produse fără fum,” a continuat Snyder.
Philip Morris International Inc. (PMI) deţine şase dintre top 15 branduri şi produse la nivel internaţional, ce sunt comercializate în peste 180 de pieţe. Alături de fabricarea şi comercializarea ţigaretelor, incluzând Malboro, dar şi al altor produse de tutun, PMI este implicat în dezvoltarea şi comercializarea produselor cu risc redus (Reduced-Risk Products – RRPs), termen folosit pentru produsele care au potenţialul de a reduce riscul individual şi efectele nocive asupra populaţiei, o alternativă pentru fumatul tradiţional.
Pe piaţa locală, Philip Morris activează din 1993. Compania a deschis atunci o sucursală aici, iar patru ani mai târziu a început construcţia unei fabrici ultra-moderne în Otopeni. Philip Morris comercializează astăzi aproape 40 de variante de mărci şi are peste 900 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro