Planurile Mega Image pentru România: Se pregăteşte o nouă ofensivă de proporţii
Reţeaua Mega Image lucrează la planurile de intrare pe piaţa din Sibiu, intenţie vehiculată încă din 2017. Dar dincolo de Sibiu, cunoscuta reţea care a cucerit piaţa de consum din Bucureşti în anii de criză, vrea să intre pe piaţa din Iaşi, oraş care a crescut extrem de mult odată cu industria IT, de birouri şi cea de componente auto.
Conform unor surse din piaţa de retail, reţeaua discută pentru câteva locaţii, atât pentru formatul de supermarket, dar şi magazinele de proximitate Shop&Go.
Trendurile sunt în schimbare, atât la nivel global cât şi în România, vedem că oamenii caută mai multă valoare în ceea ce cumpără, caută lux accesibil şi sunt mai interesaţi de etichete şi de conţinutul produselor, de transparenţa etichetelor, a explicat Vassilis Stavrou, CEO Mega Image, în cadrul conferinţei ZF Retail 2018.
„Este evident că trăim într-o lume care se schimbă. Vedem mega-trenduri, atât la nivel de macrotrenduri, schimbări în comportamentul consumatorilor cât şi la nivel de retail. În primul rând, la nivel macro vedem schimbări în economie. Vedem schimbări demografice, vedem schimbări tehnologice”.