Platforma care voia să ucidă Netflix s-a trezit zdrobită peste noapte. A anunţat că îşi va închide porţile la doar şase luni de la lansare
Quibi, serviciul de streaming cu creaţii de 5-10 minute, a anunţat că îşi va închide porţile la doar şase luni de la lansare, notează CNBC.
Compania, care a fost fondată de producătorul de film Jeffrey Katzenberg şi fostul CEO HP Meg Whitman, a strâns finanţări de 1,75 miliarde de dolari înainte de debutul din luna aprilie. Aplicaţia oferea ştiri în format scurt şi videoclipuri de maxim 10 minute, iar printre investitori se găseau nume precum Disney, NBCUniversal, grupul chinez Alibaba, Hollywood Studios şi grupul WarnerMedia, deţinut de AT&T.
„Deşi avem suficient capital pentru a putea continua operaţiunile o perioadă bună de timp, am decis să ne închidem afacerea şi să le returnăm banii acţionarilor. Însă credem în continuare că există o piaţă atractivă pentru un conţinut premium de în format scurt”, a declarat Whitman.
Potrivit unor surse familiare cu situaţia companiei, estimările pentru primul an ajungeau la 7 milioane de abonaţi, însă Quibi nu a reuşit decât să ajungă la pragul de 500.000 în urmă cu câteva săptămâni.
Serviciul, care părea într-un timp să devină următorul rival al Netflix, intenţiona să se diferenţieze de ceilalţi competitori prin episoade urcate zilnic pe platformă, spre deosebire de lansările săptămânale şi de maratoanele încurajate de marile companii de streaming.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro