Polonezii de la CCC au recrutat primul executiv român la cârma operaţiunilor locale. Anterior, Bianca Grama a lucrat timp de un deceniu pentru Marionnaud
Executivul român Bianca Grama a fost numită la începutul acestui an în funcţia de general manager al CCC România, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, un business de aproape 200 mil. lei în 2020, ultimul an pentru care există date publice.
♦ Retailerul de încălţăminte şi genţi CCC, al doilea jucător din piaţa de profil după cifra de afaceri, are în România o reţea de 80 de magazine offline, plus o unitate virtuală.
Executivul român Bianca Grama a fost numită la începutul acestui an în funcţia de general manager al CCC România, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, un business de aproape 200 mil. lei în 2020, ultimul an pentru care există date publice. Ea înlocuieşte în funcţie un manager polonez, pe Joanna Jozwiak, arată datele de pe platforma de socializare de business LinkedIn.
Din informaţiile ZF, Bianca Grama este primul executiv român care conduce operaţiunile locale ale CCC. Brandul a fost iniţial prezent în România în sistem de franciză, adus de grupul Peeraj (originar din Emiratele Arabe Unite), pentru ca apoi polonezii să cumpere operaţiunile şi să intre direct pe piaţă în 2017.
Înainte de această numire, managerul român a lucrat timp de mai bine de un deceniu pentru retailerul de cosmetice Marionnaud din Franţa. Ultima poziţie deţinută - pe care a ocupat-o timp de trei ani – a fost aceea de general manager pentru Europa Centrală în cadrul Marionnaud. Ea a coordonat activitatea retailerului de parfumerie şi cosmetice pe pieţele din România, Cehia, Slovacia şi Ungaria. Anterior, a fost country manager pentru piaţa locală timp de aproape opt ani şi jumătate. Înainte de a veni în cadrul retailerului de cosmetice şi parfumerie, Bianca Grama a lucrat pentru Carrefour România timp de un deceniu, ultima poziţie deţinută fiind aceea de director regional, în perioada 2008-2011.
Executivul român a absolvit Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, cu specializarea Relaţii Economice Internaţionale, iar apoi a finalizat un program de masterat la Universitate D’Auvergne din Franţa, cu specializarea administrarea şi managementul IMM-urilor.
Retailerul de încălţăminte CCC este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de pantofi din România după cifra de afaceri, fiind depăşit de nemţii de la Deichmann.
Compania Shoe Express, care operează activitatea brandului CCC în România, a obţinut afaceri de 195 mil. lei în 2020, primul an de pandemie, minus 26%. Cifrele financiare pentru 2021 nu sunt încă publice.
Retailerul are pe piaţa locală 80 de magazine offline, iar în 2020 a deschis şi o unitate online sub brandul CCC şi pariază pe dezvoltarea acesteia în continuare.
Grupul polonez ce poartă numele brandului principal – CCC – mai are în România şi magazinele online epantofi, Modivo şi deezee. Acestea sunt însă administrate separat, din datele ZF fiind vorba de companii din Polonia, nu de entităţi fiscale locale.
Per total, România este a una dintre cele mai importante cinci pieţe ca vânzări pentru grup.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro