Povestea uluitoare a femeii care a creat într-un hambar un produs care-i aduce acum câştiguri anuale de milioane
O mamă a doi copii care a început să facă produse de îngrijire în hambar pentru pielea sensibilă a copiilor ei a reuşit să construiască un busuiness de 12 milioane de lire sterline anual, scrie Daily Mail.
Joanna Jensen, în vârstă de 47 de ani, a pus bazele Childs Farm în casa ei din Basingstoke, Anglia în 2010. Motivul? Nu găsea şamponul şi balsamul potrivit pentru pielea sensibilă şi părul fin al fiicelor sale.
La început, a făcut totul în hambarul ei, experimentând rezultatele produselor pe cai. Businessul ei a început să se dubleze anual încă de la lansare datorită preţului redus al acestor produse - între 1,50 şi 10,99 lire sterline. Produsele sunt vândute acum în toată lumea iar valoarea vânzărilor de retail a acestora a ajuns în 2017 la 12 milioane de lire sterline.
”În 2017, businessul a crescut cu 175%”, spune ea. Înainte de a avea copii, Jensen a lucrat în investment banking, a renunţat însă la carieră pentru a-şi dedica timpul creşterii copiilor, Mimi şi Bella, în vârstă de 9 şi 11 ani. După ce fiicele ei s-au născut, s-a concentrat pe creşterea cailor de rasă şi şi-a transformat casa într-o pensiune tip B&B.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro