Principala preocupare a companiilor este să “acomodeze” patru generaţii diferite la birou. Cum pot preveni conflictele şi reduce stresul?
Principala preocupare a companiilor este să creeze un spaţiu de lucru şi o atmosferă de lucru potrivite pentru diferitele generaţii care lucrează acum la birou. În acest context, Exec-Edu, companie de training, coaching şi consultanţă pentru lideri, propune companiilor un model de comunicare menit să diminueze stresul şi să crească gradul de coeziune în echipe, pe o piaţă a muncii în care acestea se confruntă cu tot mai multe probleme legate de burnoutul angajaţilor.
Prevenirea conflictelor şi reducerea stresului la locul de muncă se situează pe primele două poziţii în topul avantajelor participării la cursurile PCM (Process Communication Model) - o teorie de personalitate şi comunicare premiată, folosită cu succes la NASA şi în pregătirea comunicaţională a preşedinţilor americani, potrivit unui sondaj recent EXEC-EDU.
Aceste beneficii au fost menţionate de 64,6%, respectiv 62,5% dintre absolvenţii acestui curs. Pe locul treilea în topul avantajelor este îmbunătăţirea relaţiilor personale şi profesionale (60,4%).