Producătorul de îngrăşaminte organice Norofert l-a recrutat pe Marcel Caruz, fost project manager la Agrinvest, pentru poziţia de director operaţiuni (COO) la nivelul grupului

Autor: Cristina Bellu Postat la 01 octombrie 2021 62 afişări

Norofert Group, principalul producător român de inputuri organice, cotat la BVB, anunţă cooptarea lui Marcel Caruz în funcţia de Director Operaţiuni (COO), poziţie din care va coordona organizarea şi structurarea operaţiunilor Norofert, prin implementarea de metode care să conducă la creşterea eficienţei afacerilor grupului.

Producătorul de îngrăşaminte organice Norofert l-a recrutat pe Marcel Caruz, fost project manager la Agrinvest, pentru poziţia de director operaţiuni (COO) la nivelul grupului

Norofert Group, principalul producător român de inputuri organice, cotat la BVB, anunţă cooptarea lui Marcel Caruz în funcţia de Director Operaţiuni (COO), poziţie din care va coordona organizarea şi structurarea operaţiunilor Norofert, prin implementarea de metode care să conducă la creşterea eficienţei afacerilor grupului.

Înainte de a se alătura Norofert, Marcel Caruz a deţinut diverse funcţii de conducere în companiile Agrinvest şi Prutul. În cadrul Agrinvest, companie din Buzău, ce furnizează materii prime agricole, oferă servicii de înfiinţare a culturilor, consultanţă tehnică şi finanţare pentru fermieri, dar şi produce şi comercializează cereale, Marcel Caruz a deţinut funcţia de Project Manager, unde a fost responsabil de dezvoltarea afacerilor companiei, iar la producătorul de ulei Prutul a ocupat funcţiile de Commercial Manager şi National Sales Manager.  

„Obiectivele mele sunt de a obţine excelenţă operaţională în cadrul fiecărei linii de business a grupului, de la fermă, trecând prin producţia de inputuri ecologice şi până la informarea personalizată a fermierilor cu privire la tehnologiile şi cunoştinţele Norofert. Succesul acestora în segmentul ecologic este şi obiectivul strategic al companiei. Astfel, am în vedere susţinerea iniţiativelor şi obiectivelor diviziilor din cadrul grupului într-o logică de coerenţă optimizată,” spune Marcel Caruz, recent numitul Director Operaţiuni în cadrul Norofert Group.

Venirea lui Marcel Caruz în cadrul Norofert vine într-un context favorabil pentru companie, având în vedere schimbările generale care au loc la nivelul Uniunii Europene în privinţa trecerii la un sistem alimentar mai sănătos şi mai durabil prin intensificarea activităţilor de agricultură ecologică. Pe lângă creşterea ponderii suprafeţei agricole cultivate ecologic, un alt aspect important al acestor schimbări este legat de reducerea folosirii pesticidelor cu 50% până în 2030 şi limitarea utilizării de nutrienţi.

Norofert Group este principalul producător de inputuri organice şi un jucător cu experienţă pe piaţa agricolă din România. Înfiinţată în 2000 ca afacere de familie, compania a început iniţial ca importatoare de îngrăşăminte de înaltă calitate de pe pieţele occidentale în România. În 2015, odată cu preluarea afacerii de către Vlad Popescu, compania a început să producă îngrăşăminte ecologice, produse fitosanitare organice, cum ar fi insecticide şi fungicide precum şi tratamente foliare şi pentru seminţed reţetele sale originale.

Între 2017 şi 2019, compania a înregistrat o creştere rapidă după ce a dezvoltat o tehnologie proprie numită BioChain şi a lansat o premieră în sectorul agricol, tableta efervescentă. Astăzi, Norofert este un grup de companii care include o linie de produse pentru agricultura ecologică (Norofert Organic), o linie de produse pentru agricultura convenţională (Karisma) şi o linie de produse pentru grădinari şi fermieri mici (Norofert Fito).

Pe 3 martie 2020, acţiunile companiei au intrat la tranzacţionare pe Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul „NRF”, iar pe 5 iunie 2020, obligaţiunile Norofert au debutat sub simbolul „NRF25” pe piaţa SMT-Bonds a BVB.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.