Record de trafic pentru ZF.ro în luna februarie: aproape două milioane de vizitatori unici
ZF.ro, ediţia online a Ziarului Financiar, a înregistrat un record absolut de trafic în luna februarie, cu un total de peste 1,92 milioane de vizitatori unici, în creştere cu 7% faţă de luna anterioară, potrivit datelor Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI).
La rândul lor, alte două site-uri aflate în portofoliul Mediafax Group - CSID.ro şi DESCOPERA.ro - au stabilit noi performanţe de trafic pe segmentele lor de piaţă, fiecare brand reuşind astfel să îşi consolideze poziţia de lider.
În premieră în istoria sa, ZF.ro s-a apropiat de pragul de 2 milioane de unici şi şi-a reconfirmat postura de lider incontestabil al presei din segmentul "Economic&Financiar"
Comparativ cu perioada similară a anului trecut, traficul ZF.ro aproape s-a dublat, cu un avans de 98%. De asemenea, numărul total de afişări din februarie 2015 s-a ridicat la 9,2 milioane, ceea ce marchează o evoluţie cu 46% faţă de luna similară din 2014.
Conţinutul premium, analizele şi articolele în exclusivitate despre afacerile şi planurile marilor jucători de business au adus Ziarului Financiar acest nou record de trafic.
Editat de Mediafax Group, site-ul CSID.ro a reuşit şi el să atragă un număr record de cititori în februarie, cu circa 2,4 milioane de vizitatori unici fiind lider absolut al categoriei site-urilor de "Sănătate şi îngrijire personală" din România.
CSID.ro, parte a platformei de beauty, healthcare şi lifestyle dezvoltată în jurul brandului CE SE ÎNTÂMPLĂ, DOCTORE?, a contabilizat o o creştere anuală a traficului de 177%, care l-a propulsat la mare distanţă faţă de următoarele branduri din categorie. De asemenea, site-ul a înregistrat 6,47 milioane de afişări, marcând un avans de 131% comparativ cu perioada similară din 2014.
Tot un record de trafic a stabilit şi DESCOPERA.ro, cu circa 1,36 de milioane de unici în luna februarie, cifră prin care domină categoria site-urilor de "Ştiinţă&cercetare", conform SATI.
Platforma numărul 1 de popularizare a ştiinţei a avut alături cu 6% mai mulţi vizitatori unici în februarie, comparativ cu luna anterioară, creşterea faţă de perioada similară a anului trecut ridicându-se la 75%.
Pentru DESCOPERA.ro este a doua lună consecutivă în care stabileşte un nou record de trafic. În plus, site-ul a contabilizat 4,63 demilioane de afişări, mai mult cu 41% faţă de 2014.
Pe de altă parte, PROMOTOR.ro s-a menţinut şi în luna februarie pe prima poziţie în clasamentul celor mai accesate site-uri "Auto-moto", cu 847.300 de vizitatori unici.
Parte a aceluiaşi grup media, platforma APROPOTV.ro a reuşit să îşi consolideze statutul de lider al categoriei "Programe&Ghiduri", cu 956.784 de vizitatori unici.
Mediafax Group furnizează cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa din România, disponibil publicului pe o arie largă de platforme de interacţiune, de la print şi evenimente la online, mobile şi video. Exponent al unui brand cu o experienţă de peste 20 de ani, grupul creează şi livrează publicului conţinut unic, valoros, exhaustiv şi relevant, susţinut de autoritatea editorială.
Portofoliul Mediafax Group include 11 branduri principale - multe lider de piaţă - care acoperă cele mai importante domenii de interes, de la business, social-politic, sport, divertisment şi lifestyle la nişe precum auto, ştiinţă, gadgeturi şi tehnologie. Printre produsele grupului se numără ZIARUL FINANCIAR, Agenţia de presă MEDIAFAX, GANDUL.INFO, PRO SPORT, THE ONE, BUSINESS MAGAZIN şi CE SE ÎNTÂMPLĂ, DOCTORE?.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro