Retailerii online de fashion au cules roadele migrării clienţilor spre ecommerce şi în 2021. Answear anunţă o evoluţie de aproape 70% a vânzărilor şi extinderea pe noi pieţe din sudul Europei
În 2021, la nivelul tuturor ţărilor în care activează, Answear a înregistrat vânzări cu 67% mai mari faţă de 2020, anunţă compania printr-un comunicat. Potrivit reprezentanţilor businessului, în Q4 din 2021 s-au înregistrat cele mai mari vânzări online, în creştere cu 78% faţă de trimestrul corespunzător al anului precedent.
La 10 ani de la lansarea pe piaţa din Polonia, Answear şi-a extins operaţiuni în industria de fashion online pe zece pieţe europene. În 2021, compania s-a lansat în Grecia, Croaţia şi Cipru. „Debutul pe pieţele din sudul Europei a fost posibil datorită experienţei în logistică în livrările în această parte a Europei”, precizează reprezentanţii companiei. Retailerul online polonez este prezent în România din anul 2015.
În 2021, strategia Answear a avut ca direcţie atât creşterea notorietăţii brandului, cât şi schimbări în website şi în aplicaţia mobilă, incluzând un design nou şi funcţionalităţi noi. În plus, tot anul trecut au avut loc schimbări importante în domeniul logisticii. Compania a extins suprafaţa depozitului din Polonia cu încă aproape 10.000 mp iar studioul foto-video s-a mutat într-o nouă locaţie, de patru ori mai mare decât cea anterioară.
În următoarele luni ale acestui an, Answear urmează să lanseze şi să dezvolte o nouă categorie, Home & Living, care completează noua strategie a companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro