Românii care au lansat cel mai mare lanţ de cafenele din ţară au început o campanie de susţinere a antreprenoriatului local

Autor: Ioana Matei Postat la 12 mai 2017 397 afişări

Lanţul de cafenele 5 to go a lansat campania de susţinere şi promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.” Potrivit reprezentanţilor 5 to go, această campanie doreşte să promoveze businessurile şi antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse şi a profilelor de business conexe.

Românii care au lansat cel mai mare lanţ de cafenele din ţară au început o campanie de susţinere a antreprenoriatului local

Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale cât şi antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind substanţial la dezvoltarea business-ului şi tot o dată la dezvoltarea comerţului stradal, esenţial pentru creşterea turismului local.

“5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulţumire faţă de oamenii şi companiile ce ne-au susţinut încă de la început şi datorită cărora lanţul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt”, spune Lucian Bădilă, cofondator 5togo.

Prin campania “5togo. Made in RO.” compania doreşte să demonstreze şi să atragem atenţia asupra faptului că şi pe plan local pot lua naştere afaceri şi brand-uri cu potenţial fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internaţionale.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii şi de provenienţă locală, folosind produse româneşti sau provenind de la distribuitori locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noştrii şi la crearea de peste 25 de noi societăţi comerciale şi zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală” spune şi Radu Savopol, cofondator 5togo.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.