Românilor le place să cumpere haine noaptea: comenzi cu o valoare medie de 282 de lei, în prima jumătate a anului
Cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise şi tot mai multe achiziţii au loc după orele de program, retailul online şi creşterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile oferindu-le clienţilor libertatea de a face shopping de fashion de oriunde şi oricând, inclusiv noaptea.
În acest context, Fashion Days a analizat obiceiurile de cumpărare nocturne ale clienţilor din România, Bulgaria şi Ungaria, în primele şase luni ale anului în curs.
Astfel, clienţii Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile şi au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri şi accesorii, genţi, haine pentru copii, dar şi obiecte decorative pentru casă. Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopţii (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziţii au fost făcute din Bucureşti (43%), Timişoara şi Cluj-Napoca. În medie, valoarea unei achiziţii nocturne a fost de 282 de lei.
„Clienţii noştri, aflaţi mereu în mişcare şi cu timp tot mai limitat, îşi doresc să poată face cumpărături de oriunde şi oricând: în mijloacele de transport, în drumul spre birou, în vacanţă, aşteptând la restaurant, şi chiar noaptea, când au mai mult timp liber şi se pot bucura de oferta diversificată de branduri şi produse potrivite oricărui stil, pe care o găsesc în magazinul nostru online.
La Fashion Days, observăm în fiecare an un interes crescut pentru cumpărături în intervalul 00:00 – 06:00 şi că tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone şi tabletă, clienţii profitând de avantajele oferite de aplicaţia Fashion Days, precum navigarea rapidă, cea mai bună selecţie de produse şi branduri, opţiuni de filtrare utile şi imagini de cea mai bună calitate”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Dispozitivele mobile au fost utilizate cu precădere (74%) de clienţii nocturi români pentru a-şi comanda produsele dorite. Aproximativ 69% din totalul achiziţiilor a fost realizat de pe smartphone şi 5% de pe tabletă, restul reprezentând comenzi plasate de pe desktop.
Ponderea de utilizare a dispozitivelor mobile a fost ridicată şi în Bulgaria (68%) şi Ungaria (71%). Se remarcă o particularitate la clienţii din Ungaria, prin utilizarea mai ridicată a tabletelor (10% din total) pentru comenzile plasate noaptea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro