Schimbări la conducerea Carrefour România. Cu ce impresii despre ţara noastră se întoarce acasă executivul francez Julien Munch, care îşi încheie mandatul luna aceasta

Autor: Andra Stroe Postat la 12 decembrie 2023 52 afişări

Schimbări la conducerea Carrefour România. Cu ce impresii despre ţara noastră se întoarce acasă executivul francez Julien Munch, care îşi încheie mandatul luna aceasta

După doar trei ani de mandat, executivul francez Julien Munch pleacă de la conducerea operaţiunilor locale ale Carrefour, el fiind numit COO în Franţa începând cu ianuarie 2024. Pe perioada de tranziţie, Laurent Vallée, Secretarul General al Grupului Carrefour şi CEO pentru regiunea de Nord a Europei, va asigura interimatul pentru România.

„Ştiu că plecarea din această ţară frumoasă care este România va avea un impact profund asupra mea. După trei ani intenşi, mii de kilometri pe care i-am străbătut de-a lungul şi de-a latul ţării şi foarte multe momente de neuitat, petrecute alături de colegi, parteneri şi clienţi, cu siguranţă voi lăsa o parte din mine aici. Le mulţumesc tuturor celor peste 17.000 de colegi pentru tot ceea ce am realizat împreună în beneficiul clienţilor noştri, în tot acest timp. Am descoperit oameni talentaţi, dedicaţi şi extrem de profesionişti. Şi am descoperit 41 de judeţe, o capitală şi o ţară de care românii se pot mândri”, a declarat Julien Munch.

Anterior, într-un interviu realizat pentru rubrica „Expat în România” de către BUSINESS Magazin, el a caracterizat România ca fiind „uluitoare şi neaşteptată. O fereastră deschisă spre viitor”.  El crede cu tărie că România posedă un potenţial economic semnificativ în cadrul regiunii şi că antreprenoriatul înfloreşte, iar ţara oferă oportunităţi ample pentru investitori.

„A fi expat – cu atât mai mult în România – este un privilegiu”, a mai spus Julian Munch. Potrivit lui, aici sunt multe oportunităţi de a creşte profesional şi de a dezvolta o carieră solidă în cadrul unor echipe foarte ambiţioase sau, dacă doreşti să schimbi cadrul, să investeşti la nivel local, piaţa locală având mult potenţial pentru a construi noi afaceri sau pentru a le duce pe cele existente la nivelul următor. „România are un teren propice antreprenoriatului.” Tot aici ar adăuga şi multilingvismul: „Cei mai mulţi dintre români sunt vorbitori de limbă engleză. Ca expat francez îţi este foarte uşor să te angrenezi în discuţii cu românii sau chiar să dai peste compatrioţi, în România fiind prezenţi foarte mulţi francezi. Să nu mai vorbim despre beneficiul de a te bucura de o experienţă culturală aparte, precum vinurile româneşti, bucătăria căreia nu-i poţi rezista, la mare, la munte sau chiar în Delta Dunării – un paradis”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
carrefour,
franta

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.