Se conturează o industrie: peste 70 de antreprenori au deschis un punct gastronomic local în acest an
România are astăzi aproape 300 de puncte gastronomice locale, iar mai bine de 70 au apărut pe hartă în acest an, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor publice de pe site-ul Autorităţii Naţionale Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA).
România are astăzi aproape 300 de puncte gastronomice locale, iar mai bine de 70 au apărut pe hartă în acest an, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor publice de pe site-ul Autorităţii Naţionale Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA).
Punctele gastronomice locale sunt un concept apărut în România în 2017 ca o nevoie pentru unităţi de alimentaţie publică de tip familial, unde vizitatorii pot consuma produse alimentare specifice unei zone ale României şi care vin cu preponderent din gospodăria punctului gastronomic în care aceştia păşesc. Conceptul a pornit de la iniţiativa Asociaţiei Ivan Patzaichin - Mila 23 în anul 2016, iar primele puncte gastronomice locale au apărut în 2018. Aceste unităţi oferă unei familii posibilitatea să presteze turism la scară mică şi să valorifice produsele din gospodărie sau din comunitate. Ele ajută la păstrarea identităţii gastronomice, oferind vizitatorilor posibilitatea să încerce preparate la care, altfel, cu greu ar avea acces. Iar mai departe, aceste unităţi pun umărul la creşterea industriei alimentare locale, la producţia românească de alimente şi la valorificarea producţiei locale de carne, ouă, lapte, legume, fructe etc.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro