Ce decizie a luat o angajată care era abuzată verbal la locul de muncă. Şefii o numeau "hoaţă de oxigen" şi "generatoare de probleme"
Amy Robinson, o fostă angajată a Lorna Jane, a dat în judecată compania sub pretextul că ar fi fost anuzată verbal şi numită "hoţ de oxigen" de către managerul său.
Robinson, care a condus un magazin sub brandul de produse pentru sală Lorna Jane între iulie şi decembrie 2012, a fost numită "generatoare de probleme" de către un manager zonal care ar fi hărţuit-o verbal în mai multe ocazii.
Amy Robinson cere acum despăgubiri în valoarea de 400.000 de dolari.
Potrivit actelor depuse la tribunal, Robinson ar fi fost hărţuită, agresată şi discriminată prin intermediul reţelelor de socializare şi în timpul unor conversaţii purtate în timpul orelor de lucru. Mai mulţi angajaţi ai companiei sunt aşteptaţi pentru a depune mărturie la un tribunal din Brisbane.
Nu este prima oară când cei de la Lorna Jane, companie evaluată la 2 miliarde de dolari, sunt implicaţi în dispute legale de acest tip. Ei au fost recent atenţionaţi şi cu privire la postarea unui anunţ de angajare a unei recepţioniste în care au specificat o serie de "dimensiuni necesare ale candidatului".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro