Stanciu, eMAG: 2012 a fost anul tabletelor în electroIT
Cel mai mare magazin online din România, eMAG, a vândut anul trecut de 4,5 ori mai multe tablete decât în 2011 şi a înregistrat încasări duble pe acest segment.
"Anul trecut a fost, fără îndoială, anul tabletelor în electroIt", spune Iulian Stanciu, directorul general al eMAG. Explozia vânzărilor de tablete poate fi explicată pe de-o parte prin oferta care a devenit suficient de largă şi de diversificată încât fiecare consumator să poată găsi ceva pe gustul său, iar pe de altă parte prin intrarea în cotidian a ideii de tabletă, astfel încât mulţi dintre cei care au amânat achiziţia unui asemenea dispozitiv au făcut acest pas în 2012. "Mă aştept cel puţin la o dublare a pieţei şi în 2013", spune executivul, fără să dea însă cifre exacte.
Brandurile româneşti au câştigat teren anul trecut, ritmul de creştere pentru tabletele produse de companii autohtone fiind mai accelerat decât al pieţei în ansamblu. Spre finalul anului, apreciază Stanciu, mai bine de jumătate dintre tabletele vândute în piaţă au fost nume româneşti.
La eMAG, cele mai vândute tablete în luna decembrie au fost cele Allview semnate de braşovenii de la Visual Fan, în vreme ce din punct de vedere valoric topul vânzărilor a fost dominat de Apple şi Samsung. "Explicaţia e simplă: numărul oamenilor care vor o tabletă este în continuă creştere, generând o creştere de volum pe modelele entry, iar cei care îşi permit să cheltuiască mai mult pe aceste dispozitive se orientează către branduri ca Apple şi Samsung", concluzionează Stanciu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro