Starbucks a generat peste 1 miliard de dolari prin aplicaţia mobilă şi programul de fidelitate
Aplicaţia mobilă şi programul de fidelitate Starbucks s-au dovedit de succes, fiind folosite în prezent de peste 10 milioane de clienţi, conform Businessinsider.com.
Tranzacţiile Starbucks au totalizat peste un milion de dolari, ceea ce reprezintă 4% din piaţa de plăţi mobile din Statele Unite, estimează aceeaşi sursă. Pentru a susţine cât mai mult dezvoltarea acestui sistem, lanţul de cafenele a creat un nou post de Chief operating officer care va avea ca responsabilitate îmbunătăţirea permanentă a sistemului de plăţi mobile.
Compania Starbucks este cunoscută pentru produsele ieftine şi de calitate pe care le oferă clienţilor, fiind printre primele care au dezvoltat un program de loialitate eficient. Clienţii beneficiază de produse gratuite în mai multe ocazii, precum zilele de naştere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro