Strategie de vânzări: Un director Apple a spus că elevii care folosesc laptopuri mai ieftine nu vor avea succes

Autor: Adrian Popa Postat la 14 noiembrie 2019 196 afişări

Strategie de vânzări: Un director Apple a spus că elevii care folosesc laptopuri mai ieftine nu vor avea succes

Directorul de marketing al companiei Apple, Phill Schiller, a declarat, într-un interviu acordat publicaţiei CNET, că elevii care folosesc laptopuri Chromebook nu vor avea succes. 

Schiller a mai spus că dispozitivele, care rulează sistemul de operare Chrome OS, dezvoltat de rivala Google, sunt „unelte de testare (n.e. - a elevilor) ieftine”. El a adăugat că elevii care folosesc Chromebook-urile pentru orice altceva decât teste şi extemporale „nu vor avea succes”.

Aceste laptopuri, al căror sistem de operare este centrat în jurul browserului de internet Chrome, au devenit foarte populare în şcoli datorită preţurilor accesibile.

Directorul de marketing al Apple a spus că iPad este „instrumentul suprem pe care un copil poate învăţa”

Ulterior, după ce interviul a fost publicat, Schiller a venit cu o clarificare pe Twitter. „Să îi ajutăm pe copii să aibă succes a fost mereu misiunea noastră”, a scris el.

Google a lansat laptopurile Chromebook în 2011. Acestea sunt produse de companie, dar şi de parteneri precum Samsung, Acer sau Dell.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
APPLE,
IPAD,
CHROMEBOOK

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.