Surpriza pregătită de eMag pentru România. Ce planuri are retailerul?
Afacerile eMag în România au crescut cu 45% anul trecut, la 2,02 mld. lei. Businessul întregului grup a trecut de 3,1 mld. lei (694 mil. euro). Pregătiri pentru un card de credit şi livrarea la data şi ora stabilite de client
eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România (449 mil. euro), în creştere cu 45% faţă de 2015, potrivit lui Iulian Stanciu, CEO al Dante International, compania care operează eMag. Compania administrează şi operaţiunile din Bulgaria şi Ungaria, scrie Ziarul Financiar.
“Am ajuns anul trecut la afaceri 2,02 miliarde de lei pentru eMag România, cu 45% mai mult faţă de 2015. Dante International, entitatea juridică care operează şi operaţiunile din Bulgaria şi Ungaria a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde lei (534 mil. euro – n. red.), plus 46%", a declarat Iulian Stanciu. El a adăugat că veniturile cumulate ale grupului eMag, care cuprinde retailerii online eMag, Fashion Days şi PC Garage şi compania Conversion Marketing, s-au situat la 3,12 miliarde de lei (695 mil. euro).
Investiţiile realizate anul trecut au ajuns la 50 de milioane de euro, din care 24 de milioane au susţinut dezvoltarea tehnologiei eMAG şi 23 de milioane extinderea internaţională. Încă 1 milion de euro a fost investit în dezvoltarea logistică şi 2 milioane de euro în dezvoltarea angajaţilor prin participări la conferinţe şi training-uri internaţionale şi programe speciale de formare, precum Talent Internship sau Future 25.
În 2016, traficul total eMAG a crescut faţă de anul precedent şi a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie şi decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.
Smartphone-ul a revoluţionat comerţul online şi a devenit un instrument firesc pentru informare şi cumpărături. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăşi pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.
“Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potenţial semnificativ de creştere an de an, iar eMAG Marketplace reprezintă cea mai mare oportunitate pentru orice comerciant care vrea să crească. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia şi micii producători români înscrişi în programul Deschide România,” a completat Iulian Stanciu.
Dacă în 2016 vânzările generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vânzărilor generate de eMAG, în 2017 acestea vor creşte accelerat şi vor reprezenta aproximativ 29% din vânzările generate.
Pentru îmbunătăţirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în 2 ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.
În plus, eMAG pregăteşte un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro