Te pregăteşti de concediu? Atenţie, a apărut o nouă „criză” de care trebuie să ne pregătim şi să ne ferim vara asta
Nu există nimic care să îţi strice începutul călătoriei mai mult decât să descoperi că compania aeriană ţi-a pierdut bagajele pe drum. Din păcate, datele recente arată că nu doar că criza bagajelor pierdute devine tot mai gravă, ci că va atinge cel mai ridicat nivel din ultimii zece ani...
Şi nu vorbim doar despre o scădere minoră: un raport recent arată că industria aeriană pierde mai multe bagaje decât în orice alt moment din ultimul deceniu, ridicând întrebări foarte valide cu privire la motivul pentru care serviciul de relaţii cu clienţii al companiilor aeriene ar trebui să fie permis să scadă atât de rapid şi constant în timp ce profiturile acţionarilor continuă să crească.
Cercetările, prezentate în raportul Baggage Insights 2023 realizat de furnizorul de tehnologie aviaţională SITA, relevă o creştere alarmantă a bagajelor nemanipulate, cu un impresionant număr de 26 de milioane de bagaje pierdute în 2022. S-au identificat mai mulţi factori responsabili, inclusiv lipsa de personal, reluarea călătoriilor internaţionale şi creşterea congestionării aeroporturilor în perioadele de vârf.
Comparând statisticile din ultimul an cu cele din 2021, numărul bagajelor pierdute s-a aproape dublat, crescând de la 4,35 la 7,6 bagaje la 1.000 de călători. Nu doar că acesta este un nivel mai ridicat faţă de anul trecut, dar este şi o creştere semnificativă faţă de perioada pre-pandemică, când se pierdeau 5,6 bagaje la 1.000 de călători în 2019. Chiar dacă numărul persoanelor care călătoresc cu avionul este încă mai mic comparativ cu zilele de glorie pre-pandemie - 3,2 miliarde în comparaţie cu 4,5 miliarde, respectiv - creşterea aparent bruscă a numărului de călători a prins industria nepregătită într-un fel. În combinaţie cu reducerea personalului ca rezultat al concedierilor cauzate de COVID, aceasta a creat blocaje neprevăzute pentru aeroporturi, companii aeriene şi personalul de la sol.
Dintre toate bagajele nemanipulate, 80% au fost întârziate, 7% au fost pierdute sau furate, iar 13% au fost deteriorate, o scădere norocoasă. Europa s-a dovedit a fi cea mai slabă performantă, cu un îngrijorător număr de 15,7 bagaje nemanipulate la 1.000 de pasageri, o creştere de trei ori faţă de anul anterior. America de Nord a raportat 6,35, în timp ce Asia a înregistrat doar trei.
Sursa: dmarge.com, articol tradus folosind ChatGPT
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro