Teamnet: depăşim pragul de 100 de milioane de euro în 3 ani
Obiectivele de business ale Teamnet pentru următorii cinci ani au drept pilon principal extinderea regională, alături de expansiunea activităţiii în industrii şi arii noi de activitate şi de lansarea de produse şi proiecte inovative. Grupul investeşte peste 10% în proiecte de cercetare şi dezvoltare, în prezent fiind implicat în 12 astfel de proiecte, printre care HeERO 2, Smartcem, MobilSage sau E+, care vin în completarea proiectelor proprii. Teamnet a dezvoltat sistemul care realizează managementul Centrului Naţional de Servicii de Urgenţă 112 şi Sistemul Naţional Integrat pentru Vize.
”Tehnologia are puterea să transforme societatea în care trăim. Credem în această transformare şi ne concentrăm experienţa pentru a putea contribui la realizarea ei. Astfel, traversăm propria transformare şi adoptăm o nouă identiate de brand care reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia Teamnet pentru următorii ani. Avem planuri ambiţioase, ne extindem, creştem echipa şi depăşim pragul de 100 de milioane de euro cifră de afaceri în următorii 3 ani”, declară Bogdan Padiu, CEO Teamnet.
Teamnet vizează extinderea la nivel geografic în regiunile Europa Centrală şi de Est, precum şi în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. în prezent, grupul numără patru birouri locale, la Bucureşti, Iaşi, Galaţi şi Bistriţa, şi patru internaţionale, în Belgia, Republica Moldova, Serbia şi Turcia. Totodată, Teamnet derulează proiecte în alte 10 ţări din regiune, iar în următorii cinci ani va deschide încă 12 birouri regionale, în ţări printre care Polonia, Italia sau Rusia. Ca urmare a extinderii, peste 40% din cifra de afaceri va fi realizată din operaţiunile din afara ţării în 2018.
Printre obiectivele Teamnet se numără şi extinderea grupului din punctul de vedere al operaţiunilor şi segmentelor de piaţă adresate, atât în România, cât şi la nivel international. Compania se va concentra pe industrii precum energie şi utilităţi sau financiar-bancară şi, odată cu relansarea investiţiilor în IT ale sectorului privat, Teamnet îşi propune să genereze peste 30% din cifra de afaceri din proiecte cu companii private în decurs de cinci ani.
Nu în ultimul rând, grupul are în plan extinderea echipei, de la peste 600 de angajaţi în present la un total de 750 în 2014. Teamnet sprijină inteligenţa şi creativitatea românească şi îşi propune în permanenţă să atragă talente. De asemenea, implementează unul dintre cele mai importante programe de internship IT din ţară, în colaborare cu Universitatea Politehnică Bucureşti. Anul acesta, grupul a oferit un loc în program unui număr de peste 40 de tineri care au ulterior posibilitatea de a-şi începe cariera în cadrul Teamnet.
„Rebranding-ul Teamnet este reflexia transformărilor şi evoluţiei spectaculoase a întregii companii. Când ţi se dau pe mână o cultură organizaţională şi o filosofie de business atât de inspiraţionale, n-ai cum altfel decât să creezi o identitate şi o platformă de brand spectaculare!”, a declarant Beatrice Daniş, Founding Partner Brandtailors.
Grupul Teamnet, unul dintre cei mai mari integratori IT&C din România, anunţă noua identitate de brand semnată de Brandtailors. Rebranding-ul vine în contextul transformării Teamnet într-un grup regional axat pe realizarea de proiecte tehnologice ample, cu impact asupra societăţii. Teamnet vizează lansarea de noi produse şi proiecte complexe care să susţină dezvoltarea României şi a ţărilor din regiune, implicarea în proiecte de cercetare şi dezvoltare, extinderea la nivel internaţional şi atingerea pragului de 100 de milioane de euro cifră de afaceri în următorii 3 ani.
Noua identitate de brand a Teamnet are drept elemente distinctive culoarea puternică, roşul simbolizând curaj, dinamism şi determinare, simbolul alpha şi reţeaua de puncte care pot fi conectate între ele la fel cum tehnologia conectează societatea. Litera din alfabetul grecesc are asocieri puternice cu ştiinţa şi este folosită ca simbol pentru reprezentarea diferitelor valori în domenii precum chimia, fizica, matematica şi IT-ul. Ca simbol al brandului Teamnet, alpha ilustrează conceptele de inovaţie şi leadership.
Procesul de rebranding a debutat în 2012 şi urmează să fie finalizat anul viitor. Strategia de branding urmează să fie implementată integral pe parcursul următorilor cinci ani, ca urmare a unei investiţii totale de peste 1 milion de euro pentru întreg procesul de rebranding. Transformarea identităţii de brand face parte din strategia amplă a companiei de a contribui prin activitatea şi prin proiectele pe care le desfăşoară la dezvoltarea României şi a ţărillor din regiune, cu ajutorul tehnologiei.
Cifra de afaceri a grupului Teammet a depasit 53 de milioane de euro la sfârşitul anului 2012. Teamnet a fost inclusă, pentru al şaselea an consecutiv, în topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, top ce ierarhizează companiile în funcţie de rata de creştere a veniturilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro