Telekom România: Numărul orelor petrecute de români în faţa televizoarelor aproape s-a dublat în această perioadă
Peste 70% dintre români deţin cel puţin două televizoare în casele lor, iar peste 60% (10,3 milioane) dintre acestea sunt cu ecran plat şi 20% (3,3 milioane) sunt smart, potrivit studiilor citate de Telekom România într-o conferinţă de presă. Totodată, 2,7 milioane de persoane au televizoare cu tub.
În contextul pandemiei de coronavirus care îi ţine „izolaţi” la domiciliu, românii petrec aproximativ 7 ore în faţa ecranelor, cu peste 30% mai mult decât anterior acestui context, când timpul petrecut în faţa ecranelor TV era de circa cinci ore.
Oamenii consumă o cantitate aproape dublă de ştiri TV (cu în jur de 70% mai mult decât de obicei), şi cu 31% mai mult conţinut pe platforme de streaming online (Netflix, HBO Go, Amazon Prime).
„După criză, obiceiurile nu vor rămâne la fel – nu se va consuma la fel de mult TV, dar conţinut prin streaming, da”, a spus Andreas Elsner, director executiv comercial pe segmentul rezidenţial la Telekom România.
De altfel, el a menţionat cum consumul de TV a scăzut cu 61% pentru persoanele cu vârste de sub 25 de ani între 2010 şi 2020.
În acest context, Telekom Romania şi-a lansat oferta comercială anul acesta, cu circa două luni mai devreme decât planificase anterior, potrivit lui Andreas Elsner. Astfel, prin intermediul unui dispozitiv (Smart Stick), Telekom România permite transformarea televizioarelor clasice în televizioare smart şi include acces la 47 de canale TV, disponibile prin intermediul platformei Telekom TV şi dispozitivul Google Chromecast.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro