Tineri manageri de top 2018: Mostafa El Beltagy, consumer business unit director, Vodafone România
Mostafa El Beltagy, care îi urmează lui Andrea Rossini, răspunde de elaborarea strategiei de business a Vodafone România adresate persoanelor fizice şi conduce activitatea segmentului de business persoane fizice, acoperind toate acţiunile de marketing şi vânzări. Pe ansamblu, el este responsabil de activitatea a peste 900 de oameni.
Absolvent al Universităţii Americane din Cairo, cu o diplomă de licenţă în domeniul marketingului de business, Mostafa El Beltagy a lucrat în cadrul operatorului de telefonie mobilă cea mai mare parte a carierei sale. În activitatea de până acum a deţinut poziţii de conducere în patru ţări - Egipt, Africa de Sud, Marea Britanie şi de curând România. „De-a lungul traseului meu profesional am avut multe momente importante, începând cu perioada când am lucrat la Vodafone Egipt, unde am condus activităţile companiei orientate către ambiţioasa ţintă de a deveni cel mai mare operator mobil după numărul de abonaţi.”
Reprezentantul Vodafone a încercat şi aventura antreprenoriatului şi de acest capitol se leagă şi cele mai dificile momente din cariera de până acum. În ultimii opt ani a fost partener în două companii din domeniul digital. Una dintre ele a dezvoltat, prin crowdsourcing, o aplicaţie mobilă care furniza informaţii de trafic pentru a-i ajuta în deplasările lor pe cei care fac naveta de la Cairo. Cealaltă este o firmă de servicii premium de vânzări imobiliare.
„Cele mai dificile momente au fost cele în care a trebuit să aleg între a continua să-mi urmez cariera în corporaţie şi a mă retrage din firmele în care eram partener. Fiecare business a început să aibă succes şi a apărut în momente diferite ale carierei mele, momente în care aveam în acelaşi timp oportunităţi de creştere lucrând în Vodafone. Au fost alegeri destul de dificile pentru mine.”
Despre planurile pe termen lung, Mostafa El Beltagy spune că îi place foarte mult lumea start-up-urilor şi speră să se implice, la un moment dat, în susţinerea cât mai multor iniţiative, fie prin investiţii, fie ca mentor sau oferind consultanţă. „M-aş bucura să fac acest lucru fiind în acelaşi timp în conducerea unor organizaţii în care să fiu pasionat de tipul de servicii pe care le oferă, cum este cazul în Vodafone.”
32 de ani
consumer business unit director
Vodafone România
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro