TotalSoft şi certSIGN în parteneriat pentru includerea serviciilor de facturare electronică în Charisma ERP
TotalSoft, compania românească de software de business precum ERP sau CRM, a încheiat un parteneriat strategic cu certSIGN, furnizorul de servicii de certificare, pentru includerea serviciilor de facturare şi arhivare electronică în sistemul Charisma.
Avantajele facturării electronice se traduc prin reducerea cu 85% a costurilor de emitere şi transmitere a facturilor, eliminarea riscului pierderii facturilor şi, implicit, a neonorării lor la plată din acest motiv, oferind companiilor o eficienţă sporită în urmărirea lichidităţilor. Totodată, facturarea electronică asigură o transmitere uşoară, rapidă şi sigură a facturilor.
“Adăugarea beneficiilor serviciului de arhivare legală la cele specifice unui sistem ERP, creează bazele pentru un flux de afaceri complet electronic. Vedem un potenţial semnificativ în parteneriatul cu TotalSoft, prin prisma portofoliului numeros de clienţi corporate. Aceştia au acum posibilitatea reducerii costurilor de funcţionare şi îmbunătăţirii interacţiunii atât cu clienţii şi furnizorii, cât şi cu autorităţile guvernamentale”, declară Mihai Rusescu, director business unit arhivare electronică în cadrul certSIGN.
La nivelul României, certSIGN este singurul furnizor acreditat pentru toate serviciile asociate emiterii facturii electronice: semnătură electronică, marcare temporală şi arhivare electronică.
“Primele cerinţe de facturare electronică au apărut din partea clienţilor Charisma încă de anul trecut şi, dacă ne uităm la pieţele dezvoltate, acest mecanism este folosit pe scară largă în toate sectoarele industriale. Mă bucur că prin parteneriatul cu certSIGN, lider de piaţă în facturare electronică, putem răspunde unei tendinţe clare a pieţei. Acest parteneriat face parte din strategia noastră de diversificare a portofoliului de soluţii” a declarat Daniel Ionescu, sales & marketing director la TotalSoft.
În urma integrării dintre Charisma ERP şi aplicaţia pentru generarea semnăturii electronice, procesul de facturare electronică (generare document, semnare, marcare temporală, returnare document şi arhivarea lui într-un centru de date dedicat) se automatizează complet, indiferent de volumul de activitate al companiei utilizatoare. Securitatea datelor este susţinută prin utilzarea unui dispozitiv securizat de generare a cheilor şi creare a semnăturii electronice şi printr-o legatură VPN cu sediul clientului, necesară transmiterii datelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro