TP-LINK, numărul 1 pe piaţa globală de echipamente Wi-Fi, a înregistrat vânzări de două miliarde de dolari anul trecut
TP-LINK, lider global în inovarea de soluţii de pentru utilizatori casnici şi întreprinderi mici şi mijlocii, a înregistrat în 2015 o cotă de piaţă de 41,6%, la nivel global. TP-LINK îşi menţine astfel poziţia de lider al pieţei pentru al cincilea an consecutiv, conform IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker. La nivel global, veniturile din vânzări ale companiei ajung la 2 miliarde de dolari.
”Echipamentele noastre conectează mai mulţi oameni decât oricare altele şi acest fapt se datorează produselor de calitate, la preţ corect. Suntem prezenţi în zeci de milioane de case din toată lumea pentru a facilita utilizatorilor comunicarea cu familia şi prietenii, pentru a le asigura accesul la divertisment în cel mai simplu mod posibil, dar şi pentru a-i ajuta să lucreze indiferent unde se află. Doar în 2015 am vândut în întreaga lume peste 149 de milioane de echipamente” a declarat Hermes Song, directorul general al TP-LINK România.
“În plus, depunem eforturi constant pentru a face tehnologia de reţea cât mai accesibilă pentru toţi utilizatorii. În acest sens am lansat primul nostrum router cu ecran tactil, dar am şi făcut prima localizare de produs în limba română”, a mai adaugat el.
TP-LINK este lider şi în România, cu o cotă de piaţă de peste 60% în 2015. Anul trecut, producătorul a livrat aproximativ 600.000 de echipamente wireless, pe o piaţă estimată la 950.000 de unităţi. Valoarea vânzărilor din România ajunge la 13-14 milioane de euro, potrivit estimărilor companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro