UiPath achiziţionează Peak - companie de AI cu sediul în Manchester, Marea Britanie. Daniel Dines, fondator şi CEO al UiPath: Odată cu achiziţia Peak, ne accelerăm misiunea de a ne consolida strategia de soluţii AI specializate pe industrii
UiPath (NYSE: PATH), lider de software de automatizare a întreprinderilor şi AI, achiziţionează Peak, o companie de AI cu sediul în Manchester, Marea Britanie, au transmis reprezentanţii companiei UiPath printr-un comunicat. Platforma AI Peak optimizează inventarul şi preţurile produselor pentru întreprinderi de toate mărimile dintr-o gamă largă de industrii, oferind clienţilor rezultate tangibile rapid şi fără a fi nevoie de echipe tehnice interne mari.
„Odată cu achiziţia Peak, ne accelerăm misiunea de a ne consolida strategia de soluţii AI specializate pe industrii. Atunci când sunt combinate cu platforma UiPath, aplicaţiile excepţionale si customizate de AI ale Peak ne vor spori capacitatea de a oferi soluţii care optimizează aplicaţiile specifice industriei, oferind o valoare incredibilă clienţilor”, a spus Daniel Dines, fondator şi CEO al UiPath.
Peak permite clienţilor să dezvolte fluxuri de lucru AI, să proceseze date şi să furnizeze predicţii care sunt apoi utilizate pentru optimizarea proceselor critice de afaceri prin API-uri sau aplicaţii web integrate, au explicat reprezentanţii companiei. De asemenea, oferă o nouă categorie de aplicaţii decizionale bazate pe AI care permit utilizatorilor să ia decizii extrem de complexe, cum ar fi planificarea stocurilor şi optimizarea deciziilor privind preţurile produselor.
În urma achiziţiei, ca parte a UiPath, soluţiile Peak se pot extinde la nivel global şi pot penetra noi industrii, oferind clienţilor şi părţilor interesate oportunitatea de a spori creşterea şi inovarea. La rândul său, accentul pus de Peak pe accelerarea adoptării AI în sectoare precum comerţul cu amănuntul şi producţia, va permite UiPath să accelereze creşterea pieţei şi să ofere aplicaţii agentice de ultimă generaţie, orientate pe industrii bazate pe AI cu inteligenţă alimentată de LLM-uri.
„Faptul că ne unim forţele cu UiPath este următorul pas pentru Peak în această etapă a călătoriei noastre şi nu aş putea fi mai încântat de acest lucru. Pe măsură ce automatizarea şi AI-ul agentic converg, intrăm într-o nouă eră a posibilităţilor pentru întreprinderi. Amprenta globală a UiPath, expertiza profundă în domeniul întreprinderilor şi angajamentul solid faţă de inovarea AI ne vor permite să ne accelerăm viziunea – aceea de a oferi întreprinderilor soluţii AI specializate care să le ajute în luarea deciziilor la scară largă. Suntem mândri de ceea ce am construit şi, ca parte a UiPath, aşteptăm cu nerăbdare să oferim o valoare şi mai mare clienţilor noştri”, a transmis Richard Potter, CEO şi cofondator Peak.
Peak va îmbunătăţi şi mai mult capabilităţile platformei de automatizare agentică UiPath. De exemplu, organizaţiile trebuie să îndeplinească cerinţe stricte pentru calcule complexe într-o varietate de procese de afaceri, au mai spus reprezentanţii companiei.
„Întreprinderile au nevoie de analize precise şi predicţii în care pot avea încredere, iar soluţiile Peak vor constitui coloana vertebrală a noilor agenţi construiţi pentru a stabili preţurile şi stocurile pentru clienţii UiPath. Capacităţile mai largi de inteligenţă decizională ale Peak vor fi, de asemenea, integrate în capacităţile de orchestrare ale platformei de automatizare agentică UiPath, permiţând utilizatorilor sa dezvolte procese autonome bazate pe datele contextuale ale clienţilor.”
Atât clienţii UiPath, cât şi ai Peak vor avea acum posibilitatea de a realiza venituri mai mari şi o îmbunătăţire a marjei de profit cu ajutorul acestor tehnologiilor combinate.
„UiPath şi Peak au fost deja in măsură să ofere astfel de oportunităţi de succes prin parteneriatul lor existent. De exemplu, UiPath şi Peak au transformat procesul de ofertare a preţurilor pentru Heidelberg Materials, o companie cu sediul în Regatul Unit şi unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din lume. Soluţia utilizează automatizarea pentru a colecta si combina date din sute de puncte de date, valorifică inteligenţa artificială pentru a determina o ofertă optimă pentru un anumit client şi informează profesioniştii din vânzări. Prin acest proces complet automatizat, Heidelberg Materials a dobândit o eficienţă mult mai mare a echipei de vânzări, prin livrarea mai rapidă a ofertelor şi creşterea ratelor de conversie.”
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA