Un nou lanţ de magazine vine în România. Unde şi când îşi deschide primul magazin marele retailer
Compania poloneză Wittchen, retailer de genţi şi accesorii de călătorie şi articole din piele, va intra pe piata din România, primul magazin fiind în centrul comercial ParkLake din Bucuresti.
”Planul nostru de afaceri şi extinderea pe piaţa din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din ţară, deoarece vedem multe oportunităţi de a deveni lider pe piaţă pe segmentul bunurilor premium la preţuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piaţă pentru produsele pe care le vindem. Cu excepţia magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc şi cautăm în continuare noi oportunităţi de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă", a declarat Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen.
Contractul de închiriere a fost intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
"România este o piaţă atractivă pentru retailerii din Europa Centrală şi de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reuşit să construiască mărci puternice cu prezenţă activă în Europa, inclusiv pe piaţa românească. În doar câţiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanţi pe piaţa românească. Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-şi extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple”, a comentat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
România este a şasea piaţă unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experienţă, Wittchen a devenit un business de familie de succes, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piaţa europeană.
Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) şi Ungaria (3), precum şi 10 unităţi în franciză în Ucraina. Compania comercializează genţi, încălţăminte, articole de îmbrăcăminte din pieţe, genţi şi articole de călătorie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană