Un pas mare pentru mediu: producătorul de mezeluri Fox din Bucureşti vrea să reducă amprenta de carbon şi retehnologizează fabrica în următorii patru ani
Producătorul de mezeluri Fox vede un viitor mai „verde” pentru fabrica din Bucureşti, prin retehnologizarea ei într-un proiect ce se întinde pe patru ani, cu un buget de investiţii pentru 2024 de 24 milioane lei. În contextul schimbărilor legislative europene şi a preocupării crescute pentru mediu, compania se adaptează, investind în achiziţionarea de echipamente şi instalaţii tehnologice noi, cu o amprentă de carbon mai redusă.
„În prezent derulăm un proiect major de retehnologizare a instalaţiilor frigorifice. Acest proiect se va desfăşura pe parcursul unei perioade de patru ani şi va micşora substanţial amprenta de carbon a fabricii. În acelaşi spirit derulăm şi alte proiecte de eficientizare energetică, precum punerea în funcţiune a unui sistem de încălzire a apei calde menajere utilizând energia solară”, au răspuns reprezentanţii grupului Fox la întrebările ZF, trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie.
Totodată, grupul deţinut de familia Vulpe, mai are în plan să facă investiţii pentru creşterea eficienţei şi automatizării proceselor de producţie prin achiziţionarea de noi echipamente şi instalaţii tehnologice care să asigure atât creşterea cantitativă a producţiei, cât şi asigurarea calităţii crescute şi constante a produselor. În plus, în perspectiva imediată, ei vor să adapteze sistemul informatic actual la cerinţele raportării de sustenabilitate, care vor deveni obligatorii începând cu 1 ianuarie 2025.
Pentru anul 2024, Fox are un buget de investiţii de aproape 24 de milioane de lei, după ce în ultimii doi ani a investit peste 80 de milioane de lei, potrivit reprezentanţilor companiei.
Fox Com Serv, cea mai mare companie din grupul Fox, care are ca principal domeniu de activitate procesarea cărnii, a avut în 2023 o cifră de afaceri de 477 mil. lei, în creştere cu 33% faţă de anul precedent, arată datele oferite de reprezentanţii săi. La nivel de profit, compania a realizat 52 de milioane de lei, de trei ori mai mult decât în anul precedent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro