Un producător de cosmetice „made in Moldova“ vrea să deschidă 30 de magazine în Bucureşti
Producătorul de cosmetice Viorica, un business din Republica Moldova, a intrat în 2017 pe piaţa românească după ce a deschis un magazin de cosmetice în Iaşi, iar planul pentru următorii doi ani vizează piaţa din Bucureşti, unde vrea să deschidă 30 de locaţii.
Primul astfel de magazin urmează să fie deschis la începutul lunii martie în mallul Park Lake din Capitală.
„Suntem la început de drum. De anul trecut am deschis un depozit în Bucureşti, încercăm să dezvoltăm distribuţia, portofoliul de parteneri, clienţi. Dorim să ajungem la 30 de magazine în maximum doi ani în Bucureşti. Vrem şi în celelalte mari oraşe, în Cluj, Timişoara, Ploieşti, Constanţa“, a spus pentru ZF Vladimir Guţan, administratorul companiei din România.
În Republica Moldova, reţeaua de magazine Viorica activează în circa 30 de locaţii stradale.
Sub brandul Viorica sunt peste 300 de produse, iar cosmeticele sunt produse în fabrica din Moldova, cu materiile prime de pe piaţa locală de peste Prut.
Piaţa românească de cosmetice este în creştere în ultimii ani după ce apetitul românilor pentru aceste produse a început să crească odată cu intrarea economiei pe un trend ascendent. În piaţă activează atât giganţi internaţionali, cât şi jucători locali.