Un proiect al unor clujeni poate dovedi dacă vinul cumpărat este fals
Cercetătorii clujeni derulează un proiect în valoare de 15 milioane de lei de amprentare izotopică a produselor agroalimentare, în special a vinurilor, cu scopul de a elimina falsurile de pe piaţă şi a certifica autenticitatea şi originea unui produs, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Directorul proiectului “De la cercetare la transfer tehnologic în domeniul agroalimentar”, derulat de Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Izotopice şi Moleculare (INCDTIM) Cluj-Napoca, Claudiu Filip, a declarat, joi, că prin amprentarea izotopică se certifică faptul că un vin este produs din strugurii crescuţi pe dealurile producătorului, nu în altă parte, iar la brânzeturi faptul că laptele folosit a fost colectat într-o anumită zonă.
Citeşte continuarea pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro