Un start-up pe zi. O antreprenoare cu experienţă în marketing şi publicitate face brăţări cu mesaje criptate în codul Morse
Morse by Ilira i-a adus antreprenoarei anul trecut 75.000 de lei din vânzări şi un profit de 28.000 de lei.
Ilinca Drăgănescu, o absolventă cu studii în comunicare şi marketing, a început o afacere în producţia de brăţări care conţin mesaje criptate în codul Morse, un limbaj bazat pe puncte, folosit pentru comunicarea non-verbală.
„Totul a pornit din îmbinarea a două concepte care, aparent, nu au legătură unul cu altul – accesoriile şi codul Morse. Cel din urmă îmi era cunoscut din poveştile bunicului meu, veteran de război şi patriot convins, iar utilizarea simbolurilor a venit pe filieră maternă, mama fiind cea care mi-a insuflat pofta de cunoaştere“, spune Ilinca Drăgănescu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro