Un start-up pe zi. Trei tineri din Iaşi au strâns 40 de chioşcuri sub aceeaşi umbrelă. „Banii noştri rămân în Iaşi. Producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea.“
Proiectul La Băcănie, iniţiat în urmă cu trei ani de către Iustinian Cozma Rusu împreună cu doi prieteni, a reuşit să adune până în prezent 40 de chioşcuri din judeţ, inclusiv din zona rurală, sub un brand comun, iar veniturile lunare se ridică la un milion de euro la nivelul întregii reţele de mici magazine.
„Vrem să adunăm la un loc toate magazinele alimentare de cartier şi să facem un mic lanţ, care să aibă aceiaşi furnizori şi aceleaşi preţuri, ca să poată concura cu supermarketurile. Acum avem 40 de magazine partenere sub acelaşi brand şi 15 furnizori locali. Producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea noastră, mai simplu spus: banii noştri rămân în Iaşi“, povesteşte Iustinian Cozma Rusu, cofondatorul proiectului La Băcănie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro