Unu din cinci romani nu-si mai cumpara produse de bricolaj, mobila si electronice
Unu din cinci consumatori a renuntat sa mai mearga prin magazine de mobila, de bricolaj sau sa cumpere gadgeturi si telefoane mobile, arata un studiu realizat de Initiative, companie a grupului de comunicare Lowe.
Pe segmentul bunurilor de larg consum, doar brandurile "personale" precum cele pentru ingrijirea corpului sau cafeaua au reusit sa-si fidelizeze majoritatea clientilor, insa acest lucru nu le-a garantat mentinerea volumelor de vanzari.
Peste 50% din cei intervievati in cadrul cercetarii de piata au declarat ca si-au schimbat obiceiurile de cumparaturi in ultimele sase luni si ca acum merg in magazine care ofera preturi mici, iar 66% din acestia cauta in mod activ oferte speciale si promotii.
Detalii pe www.zf.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro